Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1986 r.
grodzisk.mazowiecki
57 cm3
4 KM
0.00 s
uu sporo tego było..zaczynajac od silnika:wypolerowane kanały płuczące,rozszlifowany i wypolerowany króciec,odchudzony tłok,splanowana głowica 1,5mm 3 szlif ,filtr stożkowy(dał sporo mocy lepiej sie wkreca na obroty)zebatka z przodu 13zebów z tyłu 56
A z przeróbek optycznych to koła od jawy 50 mustang tak jak spusty do sprzegła i przedniego chamulca ,kierownik od motorynki,manetka od wsk 125,kierunki od sima,siedzenie(sam robiłem obite skajem porzednie przy kupnie było za twarde i obite brązowa ceratą;)tylnie amortyzatory od jawy 50,obrotomierz od malucha(brak wałka zdawczego do napedzania linki jak w tradycyjnym obrotomierzu ten wylicza obroty na "oko "na podstawie napiecia chwilowego pradnicy)nózka boczna takie tam pieroły..;)
made in czechoslovakia
tył da sie wytrzymać,przód twardy trzeba mieć mocne nerwy na dołach;)
każda jest pamietna..
minusy
-romet
-twarde zawieszszenie
-brak 4 biegu.:(
plusy
-mała awaryjność
-tania eksplatacja
-spora moc jak na 50ccm(86r)
-mój;)
65km/h na prostej xD
jazda na tylnym kole ok 1m....;/