Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
Kędzierzyn-Koźle
60 cm3
0.00 s
*Cylinder 60ccm,
*4 kanały płuczące (lekko podniesione),
*okno wydechowe podniesione na 27.5mm, 1mm poszerzone-zrobione na kwadrat,
*dolot rozwiercony na 18.5mm, obniżony o 1.5mm
*Wydech Leo Vince Hand Made
Po kapitalce.
Wymienione zostało:
tłok, pierścienie, cylinder po szlifie (więc gładź cylindra w idealnym stanie), wszystkie łożyska skf z luzem c3, łożysko igiełkowe jakiejś innej firmy, całe nowe sprzęgło razem z koszem sprzęgłowym, mechanizm kopki, cewki, kulki w skrzyni biegów. Wału nie wymieniałem ponieważ oryginalny z czasów DDR jest najlepszy, oddałem go tylko do regeneracji.
***oryginalne***
Mięciutkie i wygodne
Było ich wiele:)
np. Wyprawa do Opola:D
Nie ma bo NSR'kę już mam:)
+BDB osiągi
+Nienaganny wygląd
+Niezawodność
V-max: Licznik pokazuje ok. 115km/h, ale jak wiemy liczniki simsona zawyżają, w rzeczywistości jest to ok. 85km/h :)
Taniutkim paliwie i beczce piwa;D