Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1968 r.
Radziechowy
49 cm3
2 KM
3 Nm
0.00 s
Dostałem go od dziadka, był w nie najgorszym stanie, tyle że stał długo w stodole. Wyczyściłem gaźnik, wyregulowałem zapłon, przepłukałem zbiornik paliwa no i jazda :-) Największe problemy miałem z odpalaniem bo albo odpalił od kopa albo wogóle. Teraz już mam zapłon idealnie wyregulowany to pali od kopa ;-)
KOMAR AKTUALNIE W TRAKCIE REMONTU! ZA PARĘ DNI NOWE FOTY!
Żaden i wkurza mnie to jak niektórzy ludzie tuningują nasze polskie zabytki. Za nic bym go nie tuningował, jedynie pomalować na nowo.
Typu S-38B o mocy 1,4 KM przy 4000 obr/ min i stopniu sprężania 6,5. Maksymalny moment napędowy to 2,8 Nm przy 2750 obr/min. Średnica cylindra 38mm, skok tłoka 44mm, pojemność skokowa 49,8cm3
Zawieszenie koła przedniego krótki wahacz pchany, zawieszenie tylne sztywne.
Zrobić generalny remont silnika (żaden tuning), kupić nowe tylne koło (aktualnie mam felgę pogiętą) i nałożyć nowy lakier, bo ten co jest był nakładany przez mojego dziadka w "nie umiejętny sposób" :-)
+ zabytek
+ mało pali
+ daje dużo frajdy z jazdy
- często się psuje..
~ 50 km/h (bez tuningu)
Kolekcji zabytkowych motorów/motorowerów w przyszłości samochodów :-)