Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1990 r.
50 cm3
2 KM
1 Nm
0.00 s
Romet Ogar 205 z 2-biegowym silnikiem 023 dysponuje on katalogową mocą 1,7km. Od nowości w jednej rodzinie :D Koń roboczy, który znosi jakoś trudy eksploatacji w każdych warunkach.
Zmieniony wał na (pseudo tuningowy), gaźnik K60B. Polerka silnika, skrzyni korbowej i kanałów w cylindrze. Wydech z Simsona enduro.
Nie jest to demon prędkości, ale daje sobie jakoś rade:P Resztę widać na fotkach
Jak w prawie każdym Ogarze... Do tego trzeba się przyzwyczaić:]
Daleko dystansowe wycieczki przekraczające czasem 100 km :]
Pozostawić dożywotnio:) Zamontować puszkę szmerów ssania, co wyeliminuje drażniące warczenie...
+ Symboliczne spalanie
+ Banalna obsługa
+ Bezawaryjny :)
- Buczenie spowodowane brakiem tłumika szmerów :/
- Słabe hamulce
Pewnie coś jeszcze jest, ale nie przychodzi mi do głowy.
To że mam go od tylu lat :)
Paliwie po 1zł, przeciętnym enduro 4T, autku pokroju Civica 4g :)