Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1981 r.
50 cm3
3 KM
3 Nm
0.00 s
Jest to motorower ROMET 50 T-1. Jednostką napędową jest silnik Dezamet 019 o pojemności 49,8 cm³ jednocylindrowy, trzybiegowy, dwusuwowy, chłodzony powietrzem. Silnik 019 miał moc 2,5 KM przy 5200 obr/min, moment obrotowy 3,5 Nm oraz stopień sprężania równy 8. Został zastosowany także nowy gaźnik GM 13F o średnicy gardzieli 13 mm. Średnica cylindra wynosiła 38 mm, a skok tłoka 44 mm. Sprzęgło było trzytarczowe, mokre. Maksymalne obciążenie mogło wynosić ok. 155 kg. Głównym szczegółem odróżniającym Rometa 50 T-1 były koła 19" oraz w odróżnieniu od Komarów i motorynek wysoko umieszczony bak o pojemności 9 litrów (rezerwa 2l), identyczny jak w 50 T-3.
Wszystko oryginalne.
Dezamet 019 o pojemności 49,8 cm³, trzybiegowy, dwusuwowy, chłodzony powietrzem o mocy 2,5 KM przy 5200 obr/min, moment obrotowy 3,5 Nm oraz stopień sprężania równy 8.
Na przodzie widelec teleskopowy o skoku 70mm, zaś z tyłu wachacz z amortyzatorami teleskopowymi o skoku 50mm.
Każda jest pamiętna.
Jeździć, jeździć, jeździć.
+ spalanie
+ masa pojazdu
+ dość zrywny jak na pojazd z lat 80
+ prosta konstrukcja
+ komfort jazdy
+ 3 biegi
+ koła 19"
- czasami wyskakująca dwójka
- głośny
- zepsuty prędkościomierz
Prędkosć maksymalna 50km/h. Motorower bez problemu zamieli:)
Bezawaryjnej jeździe.