Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
miastko
51 cm3
3 KM
8 Nm
0.00 s
Motor zakupiłem dnia 16.07.07r.Był w kiepskim stanie więc dałem go do mechanika który mi go podremontował. Kiedy go odebrałem to dobrze chodził, ale mi to nie wystarczało, bo stan wizualny nie był za dobry. Więc zacząłem remont. Rozebrałem go na części pierwsze w dniu 04.04.08r. Przerobiłem parę rzeczy, kupiłem bardzo dużo nowych części. Wreszcie po czterech miesiącach tuningu w dniu 04.08.08r. po wielu próbach udało mi się go odpalić. Wtedy zostało mi już tylko parę części do założenia i można było ruszać w drogę.
Teraz Ogar jest w idealnym stanie wizualnym jak i technicznym.
Ogar został całkowicie odblokowany. Zmieniłem w nim dużo rzeczy.
SILNIK :
-nowy cylinder i głowica
-nowe łożyska
-nowe tarcze sprzęgłowe
-nowy tłok i pierścienie
-nowy półksiężyc
-nowa cała skrzynia biegów
____________________________________________
NADWOZIE :
-przerobione błotniki
-nowa lampa od charta
-nowa lampa od WSK\'i
-nowa stopka boczna
-nowy przełącznik uniwersalny
-nowe lusterka
-nowy lakier
-nowe naklejki
-nowe szczęki hamulcowe
-nowy schowek
-nowe klamki
-nowe kolanko wydechu
-nowy licznik
I wiele innych rzeczy o których zapomniałem.
Silnik - dwusuwowy, chłodzony powietrzem
nawet dobry lecz mógł by być silniejszy i mieć więcej biegów, a oprócz tego to spoko
nie narzekam. Nie jest za twarde ani za miękkie.
+silny (jak na ogara)
+dobrze się prowadzi
+nie psuje się
+lekki
+tanie części
-dużo pali
Uruchomienie motoru dnia 04.08.08r.
-72 km/h z lekkiej górki.