Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1984 r.
Osiecznica
60 cm3
9 KM
0.00 s
Simsona kupiłem rok temu jakoś w maju. Przeszedł gruntowny remont silnika zostało wymienione wszystko.W tym miesiacu (czerwcu 2008r.) wymieniłem wał na tuningowy z wypelnaiaczami s60 oraz kosz sprzegłowy s70
*Cylek + Głowica = 60 cm3
*Amortyzatory regulowane
*Nowy lakier (taki jak na
zdjęciach)
*Polerka silnika i felg
*Podniesione siedzenie
*Biała tarcza licznika
*Cylinder 60 RZT POWER ALMOT (po niewielkich przeróbkach)
*Gaźnik 16N3-4 rozwiercony na 17,5mm
*Wyciągnięte bebechy z tłumika (trochę pierdzący dźwięk ale wyczuwalny wzrost mocy )
*skrócone kolanko tłumika o 2.5 cm
*tuningowy wał s60
*kosz sprzegłowy s70
-Czterobiegowy
- Jednocylindrowy
- Dwusuwowy
- Wersja Enduro s51
- Gaźnik 16N3-4
- Pojemność 60 cm3 (almot)
Silniczek pracuje bez najmniejszego zarzutu pali na kopa od pierwszego razu nawet po długim postoju. Jak na simka jest bardzo mocny ma z 8 km albo i może 9 km
Regulowane :) z przodu amorki od simsona sr50
Dużo ich było
Zakup 6 biegowej skrzyni i cylka s90 :)
Same ++++++
Udane dotarcie i podroż ok 35 km bez postojów
Yamaha r1 albo Suzuki Hayabusa