Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1980 r.
***
70 cm3
8 KM
1.00 s
Kupiłem ponad 5 lat temu i od tego czasu tylko pół roku stoi bo zachciało mi sie tuningu i łożyska wału sie zatarły. Ale właśnie dziś 23.04.08 go zapaliłem za pierwszym leciutkim butem. Nadszedł jednak czas na 70ccm na cylindrze kosiarki, zapalił tradycyjnie za pierwszym :P i chodzi przepięknie wkręca sie jak rasowy 2T.
cylek 55 z powiększonymi oknami (ssące i wydechowe) , wszystkie ranty starałem sie usunąć chociaż w płuczących lekkie zostały (brak dostępu). Tłumik od stelli po jego założeniu motorek jest cichszy ma tak samo mocny dół ale lepiej sie wkręca i ma mocniejszą górę, podkładka 1mm pod cylinder (nie miałem blachy aluminiowej 1,5mm ) , Gaźnik BVF od simsona tyle ze przetoczony na prawie 18mm było strasznie duzo roboty żeby gaźnik sie zmieścił ale jest na miejscu i chodzi żeby sie zmieścił musiałem min wiercić dziure w karterach, splanowana głowica na maxa. W cylku 55ccm mam tłok od simsona schwalbe lekko podpiłowany od strony ssania, przemodelowany i powiększony kruciec ssący, zembatka 13 zdawcza, przydała by sie 15 albo i wiecej,zatkany sworzeń tłoka, filtr od jawki nie robiacy oporu. Jeszcze na bank coś ale nie pamietam - To było kiedyś
Zakończyłem rzeróbke 019 (3 biegi) na 70ccm, znacznie zwiększyłem kompresje, powiekszyłem okno ssace wydechowe jest na 25mm wiec jest bardzo wysokoobrotowy, wypełniłem wał, zrobiłem trich z łozyskami dla lepszej kompresji, odelżyłem tłok, splanowałem głowice o jakeis 4mm (na płasko), gaźnik jest podróbka dellorto o symbolu PHBG dellorto o gardzieli 21mm, jest oczywiście dyfuzor obloczony idealnie od Garrego i wiele wiele innych rzeczy.
023 niestety 2 biegi
po tuningu jaki opisałem, ogulnie udana wersja mi sie trafiła bo nigdy sie nie popsół poważnie- Kiedyś
Teraz 019 70ccm opisany wyzej.
orginał:
tył dość miękkie
przód:
tragedia, dość miękkie i wymaga częstego smarowania.
Pierwsze okrązenie garazu bez linki od gazu, juz na 70ccm.
Sprzedać gokarta i kupic honde ns1(lecz do konca sam nie wiem czego chce)
+zawiecha tylna jest dość dobra
+zarombiaszcze chamulce
+jak na rometa to gigantyczna moc
+70ccm
-lakier
-złe przełożenie którego nie ma jak zmienić
Kilka skuterów i innych powąchało mixol. (orlen 2Tsemisintethic)
Zrobienie jednego z nielicznych na świecie 70ccm z dezameta. Prędkość max sięgająca 80kmh.
Ogarze 200 z zawiecha od simsona i po drstycznym tuningu silnika.
Charcie w orginalnym lakierze też po tuningu silnika (oczywiście tuning ja bede robił)
Albo Honda ns-1 może montessa, a tam już tuningu nie potrzeba 18KM styknie ;D