facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 425 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Derbi GPR Nude 2004r

Oglądano już 19076 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Derbi GPR Nude »
  • Rocznik

    2004 r.

  • Właściciel

    kudlaty

  • Kategoria

    Motorowery

  • Lokalizacja

    PIEKŁO

  • Pojemność

    80 cm3

  • Moc

    25 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Mój rumak... jak juz zaglądasz to napisz co myślisz...
    Jedenasta sztuka wyprodukowana.

  • Tuning

    Stan w ktorym moc była największa:

    *Cycelek 80cc Polini Alu Race,

    Łożycko na tłoku srebrzone,

    Gaźnik Dellorto 28mm (z aprilli rs 125),

    Króciec 24-28mm,

    Zawór membranowy Tec Racing,

    Wał wytaczany na zamowienie w żegludze warminsko-mazurskiej (bazą do utworzenia tego wału był wał Hebo Performance),

    Łożyska na wale i uszczelniacze wału firmy Metrakit Pro SP Series,

    Sprzegło 5-cio tarczowe Polini Revolution,

    Filtr stozkowy Malossi ogromny,

    Układ dolotowy robiony własnoręcznie z regulacją doładowania aerodynamicznego,

    Układ wydechowy Hebo Moto GP Replica własnorecznie przerobiony na potrzeby dopasowania go do tego modelu gdyz nie ma dedykowanego,

    Łańcuch IGN złocony,

    Wybebeszony kranik przy baku z takiego wzgedu ze dysza główna ma od niego wiekszy przelot i poprostu było to ograniczenie,

    Usunięcie sterowania podcisnieniowego w kraniku,

    Kartery zostały rowniez rozwiercone. Wszystko dopasowanme do kształtu oraz wielkosci wlotów cylindra.

    Wszystkie kanały wlotowe wypolerowane i gładkie krawędzie.

    Wyprzedzony zapłon

    Sportowy płyn hamulcowy

    Sportowe klocki hamulcowe

    Opona Continental ContiSM tył
    ...............................

    SPOROWE POWIETRZE W OPONACH I UKŁADZIE DOLOTOWYM, SPORTOWY KIEROWCA, SPORTOWA DROGA POD KOŁAMI, SPOROWE ZNAKI DROGOWE I SPORTOWA POLICJA ZE SPORTOWYMI SUSZARKAMI

  • Silnik

    Wyżej, a jak ktoś chce wiedziec wiecej to zapraszam na gg 5640937.

    Do nude były wsadzane dwa silniki:
    -D50B (taki jak w moim)
    -Minarelli AM6 co podobno jest diwne ale sam sie z tym spodkałem
    -EBE

    Postaram sie przyblizyc te dwa silniki (d50b i minarelli) gdyz miałem do czynienia z tym minarelli a silnik derbi znam badrzo dobrze. A więc zrobie małe porównanie:

    Charakterystyka silnika:
    Minarelli am6 w tych modelach do 6 tysięcy obrotów nie istnieje. Do tych szesciu tysiecy nie dzieje sie prawie nic jednak po przekroczeniu tej granicy uwalnia sie moc i to bardzo energicznie na tyle ze zdziwienie w czasie jazdy nie ustaje az do 11,5 tysiąca. W tych granicach uwalniana jest moc stopniowo i rownomiernie. W silniku Derbi D50B jest kilka \"strzałów\" mocy tak wiec jest uwalniana bardzie stopniowo i poniekąd płynniej. Pierwszy strzał ma miejsce przy 4,5tys obr gdy moment obrotowy rosnie trwa to do 6,25tys obr bo wtedy dochodzi jeszcze energiczny wzrost mocy i jest to drugi strzał a trzeci i ostatni ujawnia sie po przekroczeniu magicznych 8 tysiecy i wtedy zaczyna sie niezła zabawa ktora trwa do 11 tys.

    Osprzet:
    Silniki Derbi D50B ma nad sobą gaznik tylko 14mm tak więc pole do popisu z dyszami i iglicami nie jest duze natomiast Minarelli AM6 jest zasilany gaziorem 17,5mm ktory daje większe mozliwosci wystrojenia lecz lubią sie ona same roztrajac.

    Sprzęgło:
    Tutaj ogromny plus w stone silnika D50B gdyz jego standardowe sprzegła są okrutnie wytzymałe. Najlepszym przykładem jest moj moto ktore po takim tuningu nie wymagało wymiany sprzegła. Szczerze mowiąc to zeby zarżnąc to sprzegło trzeba sie bardzo mocno starac albo miec wybitny talent. Co do sprzegła w minarelli. Powiem tak: jezeli decydujecie sie na 70cc to radze zmieniac sprzegło a jak tego nie zrobicie to moc 12-13 koni moze je rozerwac na strzepy. Takze jak ktos zostawia robi to na własną odpowiedzialnosc.

    Jezeli ktos chce cos poprawic to powiem jaki jest najlepszy tuning na poziomie soft w tych silnikach tak zeby je usprawnic nie grzebiac w silniku. Tak wiec do minarelli najlepiej dokupic gasboxa (najlepiej polini) wtedy rwanie przy 6,5 tys bedzie naprawde mocne i bedzie skuteczniejsze przyspieszenie. Jednak w tych silnikach wyminana gaznika na wiekszy niz standardowy przy poj 50cc nie ma sensu. Poprostu nie zassie wiekszej ilosci mieszanki. Co do silnika derbi D50B to narozsądniejsza jest wymiana gaznika na 17,5 bądz 19mm. wtedy bedzie niezła smigawka i mozna juz sie troche pobawic z prędkosciami i doborze przełozen na zebatkach.

    PRZYPOMINAM ZE CHARAKTERYSTYKA OPISANA TUTAJ JEST NA SILNIKACH SERYJNYCH LECZ W PEŁNI ODBLOKOWANYCH.

  • Zawieszenie

    Twarde jak diabli ale bardzo fajnie lata po winklach. Powiem nawet ze zaskakująco dobrze. Tak dobrze ze wraz ze swoją dziewczyną pozamykalismy opony na winklach w kazda strone.

  • Perspektywy

    wieksze sprzety po kolei bez pospiechu

  • Plusy i minusy pojazdu

    Plusy:
    - szybki skubaniec jak dla mnie
    - zwrotny
    - łatwo go na przednie kółko postawic
    Minusy:
    - twarde siedzenia
    - siedzenie dla \"plecaka\" troche małe
    - licznik zaniza predkosc

  • Osiągnięcia

    ścisle tajna predkosc maxymalna i przyspieszneie ;)

  • Marzę o...

    DUCATI DESMOSEDICI 16 RR GP06

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Aprilia SR 50
  • Keeway F-act
  • Ford Fiesta
  • Romet Ogar 200
  • Volkswagen Golf
  • Fiat Cinquecento

Co robią kierowcy na PJ