Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1988 r.
Sokolniki
50 cm3
4 KM
5 Nm
0.00 s
Zakupiony latem 2007 roku po lakierowaniu był w koszmarnym stanie mechanicznym zepsuty gaźnik rozkopana elektronika wiele elementów niedziałających akumulator itd
Odrestaurowany był całe lato potem jeździłem od września do końca października i nastała zimowa przerwa
Podczas niej były wymienione następujące elementy
Loże silnika
Sitko pod bakiem od filtra powietrza
Napęd i linka licznika
Żarówki ale było ich niewiele
I jeszcze cały moduł z przerywaczem bo tamten popsuł się i mam nadzieje że nic więcej
Optyczny
Opony Slim
Carbonowane lusterka
Tarcza zegara podświetlana na niebiesko
Wskazówka w kolorze czerwonym
Narazie nic nie zamierzam robić tuningu mechanicznego
Brak żadnych przeróbek jedynie został wymieniony gaźnik z wersji 16N3- na 16N3-2 wymiana była konieczna bo tamten był popsuty
Standardowe, bez regulacji
Było ich niewiele ......
PLUSY
-szybki jak na motorower 70-75km/h
-niemiecka produkcja
-fajny wygląd (oryginalny)
MINUSY
-1x czy 2x w tygodniu musi odwiedzić ale bywa tak że jeździ nieprzerwanie dwa tygodnie lub kiedy skończy się paliwo
- jest bardzo wymagający i wszystko musi być perfekcyjnie ustawione żeby chodził
-wymaga świec najlepszej jakości i bardzo drogich
V-max 85 km/h na drodze 800m :)