Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
Wola Rafałowska / Rzeszów
90 cm3
16 KM
13 Nm
0.00 s
Witam chciał bym wam dziś zaprezentować mojego
Simsona. Kosztował mnie wiele czasu i pieniędzy ale było warto.
Proszę was o szczere oceny i jak macie jakieś pomysły co można jeszcze zmienić, poprawić to proszę pisać.
Prezentacja o Simku :)
http://www.youtube.com/watch?v=9nOJpWTFotQ
Filmik pokazujący obroty silnika i obrotek KOSO:
http://www.youtube.com/watch?v=YzeH3l5_7I0
Filmik ukazujący przyśpieszenie simka:
http://www.youtube.com/watch?v=IQTMyvUk7H0
Więcej zdjąć znajduje się na stronie www.bikepics.com/members/andrzej007/
Jeśli Już Tu Jesteś Zostaw Komentarz ;)
Wielu ludzi nie dowierza że taki silniczek może mieć 16KM więc postanowiłem wrzucić wykresy zapożyczony ze stronki LANGTUNING:
http://bikepics.com/pictures/1489283/
http://bikepics.com/pictures/1489282/
Kupiłem go praktycznie w oryginalne DDR lecz postanowiłem się trochę wyróżniać i pogrzebałem przy nim co nie co:
+ lakier metalik: zielony z palety Citroena, a srebrny z palety Fiata,
+ skracane błotniki przód - tył,
+ podgięte siedzenie,
+ siedzenie podbite blachą ryflowaną,
+ schowek akumulatora obklejony blachą ryflowaną,
+ manetki STR8 Dome carbon,
+ lusterka łeski carbon,
+ mini owiewka Street,
+ xenon HID H7 z żarnik 6000K,
+ mini migacze carbon przód i tył,
+ białe klosze migaczy i tylnej lampy,
+ podświetlenie silnika - led,
+ półeczkę na zegary,
+ licznik KOSO GP Style II wyskalowany do 160km/h,
+ obrotomierz KOSO GP Style II wyskalowany do 16000obr/min,
+ wskaźnik temperatury silnika KOSO,
+ alarm motocyklowy RTX MotoGP PRO model AM7,
+ cyfrowy czujnik położenia motocykla,
+ nacinane szczęki hamulcowe MZA,
+ felgi chrom,
+ białe napisy na oponach,
+ opona przednia SAVA MC26 80/80/16,
+ opona tylna HEIDENAU K63 90/80/16,
+ przednie zawieszenie utwardzone (sprężyny o grubości 3,4mm) i obniżone (sprężyny o długości 25cm),
+ tylne amortyzatory z 5 stopniową regulacją,
+ stopka boczna,
+ rameczka chrom ka na tablicę rejestracyjną z napisem \"simsony.net\",
+ oraz wiele innych detali...
Silniczek przeszedł malutki tuning, spisuje się super :) Jego szacowana moc to około 16KM
+ cylinder 90/5/3 na membranie,
+ cylinder posiada 5 kanałów płuczących, 3 okna wydechowe i zawór membranowy,
+ kanały płuczące na 34,5mm wydech na 25mm,
+ zawór membranowy HEBO Minarelli AM6 z listkami z włókna szklanego,
+ tłok od Hondy MTX80 o średnicy 49,50mm po przeróbkach,
+ wał tuningowy CM S70 z wypełniaczami,
+ wydech liczony pod cylinder z rozszerzającym się kolankiem strojony na 10700rmp wykonany z nierdzewki,
+ gaźnik Dell\'Orto PHBL 24 BS z dyszą główną 90,
+ skrzynia 5 biegowa MZA (32/24 - 1,33),
+ zapłon VAPE 70/3 typu CDI o mocy 110W,
+ kosz sprzęgłowy S70 MZA (21/62 - 2,95),
+ sprzęgło 5tarczowe RZT wytrzymujące 16Nm,
+ filtr powietrza RZT gąbkowy,
+ łożyska silnika FAG C3,
+ łożysko korbowodu INA,
+ kartery roztoczone i wyfrezowane pod cylinder,
+ głowica roztaczana pod cylinder,
+ łańcuch napędowy wzmocniony IGM 420 HG,
+ zębatka zdawcza 13z, tylna 34z,
+ świeca, fajka, przewód - NGK.
Silniczek jeżdżony na dobrych olejach. Do paliwa leje olej Mobil 1 Racing 2T full syntetyczny, a do silnika Motul Transoil Expert 10W40.
Silnik składany na wysokiej jakości częściach nabytych między innymi w sklepach takich jak: RZT, MZA, AKF, Mieloch nie na jakiś podróbkach z allegro....
Przód - utwardzone (sprężyny o grubości 3,4mm) i obniżone (sprężyny o długości 25cm), zalany olejem FUCHS Extra Heavy SEA 30W,
Tył - 5 stopniowa regulacja,
może to banalne ale każda podróż jest pamiętna....
+ szybkość,
+ przyspieszenie,
+ możliwości tuningu,
+ niezawodność,
+ wygodny,
+ łatwo dostępne części,
+ brak minusów.
prędkość na 90/5/3M wynosi....
I bieg - 35km/h
II bieg - 70km/h
III bieg - 92km/h - 12000rmp
IV bieg - 105km/h - 11000rmp
V bieg - 115km/h - 10500rmp
z możliwością łatwego przyrostu w postaci większej zębatki zdawczej, obecnie mam 13z :P
1 miejsce w kategorii \"S51 TUNING\"
na forum simsony.net w 2008r ;)
1 miejsce w kategorii \"S Type Tuning\" na forum simsony.net w 2009r ;)