facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 425 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Simson S 51 1989r

Oglądano już 109931 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Simson S 51 »
  • Rocznik

    1989 r.

  • Właściciel

    andrzej007

  • Kategoria

    Motorowery

  • Lokalizacja

    Wola Rafałowska / Rzeszów

  • Pojemność

    90 cm3

  • Moc

    16 KM

  • Max. moment obrotowy

    13 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Witam chciał bym wam dziś zaprezentować mojego
    Simsona. Kosztował mnie wiele czasu i pieniędzy ale było warto.


    Proszę was o szczere oceny i jak macie jakieś pomysły co można jeszcze zmienić, poprawić to proszę pisać.


    Prezentacja o Simku :)
    http://www.youtube.com/watch?v=9nOJpWTFotQ


    Filmik pokazujący obroty silnika i obrotek KOSO:
    http://www.youtube.com/watch?v=YzeH3l5_7I0


    Filmik ukazujący przyśpieszenie simka:
    http://www.youtube.com/watch?v=IQTMyvUk7H0


    Więcej zdjąć znajduje się na stronie www.bikepics.com/members/andrzej007/


    Jeśli Już Tu Jesteś Zostaw Komentarz ;)


    Wielu ludzi nie dowierza że taki silniczek może mieć 16KM więc postanowiłem wrzucić wykresy zapożyczony ze stronki LANGTUNING:
    http://bikepics.com/pictures/1489283/
    http://bikepics.com/pictures/1489282/

  • Tuning

    Kupiłem go praktycznie w oryginalne DDR lecz postanowiłem się trochę wyróżniać i pogrzebałem przy nim co nie co:

    + lakier metalik: zielony z palety Citroena, a srebrny z palety Fiata,

    + skracane błotniki przód - tył,

    + podgięte siedzenie,

    + siedzenie podbite blachą ryflowaną,

    + schowek akumulatora obklejony blachą ryflowaną,

    + manetki STR8 Dome carbon,

    + lusterka łeski carbon,

    + mini owiewka Street,

    + xenon HID H7 z żarnik 6000K,

    + mini migacze carbon przód i tył,

    + białe klosze migaczy i tylnej lampy,

    + podświetlenie silnika - led,

    + półeczkę na zegary,

    + licznik KOSO GP Style II wyskalowany do 160km/h,

    + obrotomierz KOSO GP Style II wyskalowany do 16000obr/min,

    + wskaźnik temperatury silnika KOSO,

    + alarm motocyklowy RTX MotoGP PRO model AM7,

    + cyfrowy czujnik położenia motocykla,

    + nacinane szczęki hamulcowe MZA,

    + felgi chrom,

    + białe napisy na oponach,

    + opona przednia SAVA MC26 80/80/16,

    + opona tylna HEIDENAU K63 90/80/16,

    + przednie zawieszenie utwardzone (sprężyny o grubości 3,4mm) i obniżone (sprężyny o długości 25cm),

    + tylne amortyzatory z 5 stopniową regulacją,

    + stopka boczna,

    + rameczka chrom ka na tablicę rejestracyjną z napisem \"simsony.net\",

    + oraz wiele innych detali...

  • Silnik

    Silniczek przeszedł malutki tuning, spisuje się super :) Jego szacowana moc to około 16KM

    + cylinder 90/5/3 na membranie,

    + cylinder posiada 5 kanałów płuczących, 3 okna wydechowe i zawór membranowy,

    + kanały płuczące na 34,5mm wydech na 25mm,

    + zawór membranowy HEBO Minarelli AM6 z listkami z włókna szklanego,

    + tłok od Hondy MTX80 o średnicy 49,50mm po przeróbkach,

    + wał tuningowy CM S70 z wypełniaczami,

    + wydech liczony pod cylinder z rozszerzającym się kolankiem strojony na 10700rmp wykonany z nierdzewki,

    + gaźnik Dell\'Orto PHBL 24 BS z dyszą główną 90,

    + skrzynia 5 biegowa MZA (32/24 - 1,33),

    + zapłon VAPE 70/3 typu CDI o mocy 110W,

    + kosz sprzęgłowy S70 MZA (21/62 - 2,95),

    + sprzęgło 5tarczowe RZT wytrzymujące 16Nm,

    + filtr powietrza RZT gąbkowy,

    + łożyska silnika FAG C3,

    + łożysko korbowodu INA,

    + kartery roztoczone i wyfrezowane pod cylinder,

    + głowica roztaczana pod cylinder,

    + łańcuch napędowy wzmocniony IGM 420 HG,

    + zębatka zdawcza 13z, tylna 34z,

    + świeca, fajka, przewód - NGK.


    Silniczek jeżdżony na dobrych olejach. Do paliwa leje olej Mobil 1 Racing 2T full syntetyczny, a do silnika Motul Transoil Expert 10W40.

    Silnik składany na wysokiej jakości częściach nabytych między innymi w sklepach takich jak: RZT, MZA, AKF, Mieloch nie na jakiś podróbkach z allegro....

  • Zawieszenie

    Przód - utwardzone (sprężyny o grubości 3,4mm) i obniżone (sprężyny o długości 25cm), zalany olejem FUCHS Extra Heavy SEA 30W,

    Tył - 5 stopniowa regulacja,

  • Pamiętna podróż/przygoda

    może to banalne ale każda podróż jest pamiętna....

  • Plusy i minusy pojazdu

    + szybkość,

    + przyspieszenie,

    + możliwości tuningu,

    + niezawodność,

    + wygodny,

    + łatwo dostępne części,

    + brak minusów.

  • Osiągnięcia

    prędkość na 90/5/3M wynosi....

    I bieg - 35km/h
    II bieg - 70km/h
    III bieg - 92km/h - 12000rmp
    IV bieg - 105km/h - 11000rmp
    V bieg - 115km/h - 10500rmp

    z możliwością łatwego przyrostu w postaci większej zębatki zdawczej, obecnie mam 13z :P

    1 miejsce w kategorii \"S51 TUNING\"
    na forum simsony.net w 2008r ;)

    1 miejsce w kategorii \"S Type Tuning\" na forum simsony.net w 2009r ;)

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Ford Puma
  • Mercedes 190
  • Renault Vel Satis
  • Opel Kadett
  • Fiat 126
  • Renault 25

Co robią kierowcy na PJ