Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1985 r.
Jarosław
60 cm3
3 KM
0.00 s
Przy zakupie motor wyglądał okropnie, odrazu zabrałem sie do pracy. Efekty bylo widac juz po tygodniu. Przegląd silnika, malowanie i motorek wyglądał już całkiem nieźle. Dopiero dalsze przeróbki dały mi oczekiwany efekt ale o tym w tuningu.
No to tak na początek, to remon silnika, zastaw tuningowy czyli cylinder 60 cm3 z tłokiem i pierścieniami. Przednie amortyzatory oraz kierownica od rometa. sportowy tłumik od simsona, do tyłu dałem lampe przeciw mgielną od malucha z białym kloszem oraz niebieskie diody na tablice rejestracyjną.
Kolor
Najpierw dwie warstwy farby olejnej - niebieskiej , później z odległości około 50 cm pistoletem nakładalem srebrzankę , która dala mi efekt- metalik gdy to dobrze wysło nałożyłem warstwe lakieru.
Motorkiem jechałem około 80 km/h :):):)
Przednia lampa od MZ-250 ze stacyjką - nie widac na foto
Pod koniec lutego 2008 ogolny remont silnika , czyli nowe lożyska (wszystkie) zimerigi (wszystkie) pierścienie od simsona S-50, inny wał w którym nie ma prawie że luzów. nowy olej, myśle jeszcze o wymianie tarcz sprzęgłowych... Aktualnie remont silnika zakończony ... teraz jeszcze go tylko dobrze dotrzec i smigamy...
Przód i tył z rometa. tylne amortyzatory skrócone o 5 cm
+ zrywny
+ silny
+ szybki
+ malo pali
+ dobrze się nim jeździ
+ wygład
- chyba brak
Honda CBR 900