Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1980 r.
Sandomierz
60 cm3
8 KM
11000 Nm
0.00 s
Simson S 51 B1-3.Instalacja 6V. Pierwsze dni po zakupie oryginalny:)Simsona udało mi sie kupić fuksem. Pewien starszy pan który mieszka ok 200m odemnie wywrócił sie simkiem i miał problemy z nogą. Wiec szukał kupca za śmiesznie małą sumę. Kiedy sie o tym dowiedziałem odrazu wziołem motorek z którego jestem bardzo zadowolony. Jedyną wadą była lekka rysa na boczku. Prosze o komętarze:)
http://www.tuningsimsons51.fora.pl/ PROSZE ZAGLĄDAĆ I PISAĆ.
NA TYGODNIU ZDJĘCIA Z SILNIKIEM. CAŁYM!!!
Simson jak widać na zdjęciach jest w trakcie remomtu.
Zakładam w nim:
-cylinder RZT RS602
-wał z wypełniaczami s 70
-gaźnik BING 17 (na 19mm)
-tłumik Leo Vince (odblokowany)
-komplet łozysk SKF
- KOYO na wał
-olej silnikowy i do paliwa Mobil1
Planowane Wizualnie:
-jakaś owiewka
-obrotomierz
Wykonane:
-zdarta facba z błotników przedni i tylni skrócony i obniżony
-konsola na kierownicy
-zmienione obicie siedzenia na gładkie
-zmiana mocowania tłumika
-lusterka łezki chrom
-podgięte siedzenie
2T
Narazie oryginalne planuje włożyć od MZ.
Perspektyw mam bardzo dużo niektóre są wymienione wyżej : )
WIĘKSZOŚĆ ZMAIN ZAWDZIĘCZAM HUBERTOWI KTÓREMU BARDZO DZIĘKUJE:)
W dziedzini tuningu nie powiedziałem ostatniego słowa:)
+bezawaryjny
+zrywny
+szybki
Narazie Honda Hornet ;)
Tańszym paliwie
Dobrych i bezpiecznych drogach