facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 425 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Motorhispania RX 50 2002r

Oglądano już 10616 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Motorhispania RX 50 »
  • Rocznik

    2002 r.

  • Właściciel

    _WilkU_

  • Kategoria

    Motorowery

  • Lokalizacja

    Legionowo

  • Pojemność

    50 cm3

  • Moc

    9 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Motorower sprzedany dnia 09.07.2008r.

    Oto mój trzeci motorower w życiu (wcześniej Simson oraz Jincheng- jedyny w Polsce- chodzi tu o wygląd- link do zdjęć w moim profilu). Jest to Motorhispania RX, składana od 2002r. także przez fabryki Peugeot'a (model XR6), po wcześniejszym wykupieniu licencji. V-max oscyluje w granicach 100km/h, prędkość podróżna bez obciążania silnika, na najwyższym przelożeniu: 90km/h. Po zamontowaniu cieńszego filtra powietrza- co powoduje w rezultacie większy dopływ powietrza, motorower jest w stanie osiągnąć V-max równy nawet 110 - 115km/h, lecz wtedy obroty na biegu jałowym są nie unormowane (po zamontowaniu bardziej przepływowego filtru powietrza), konieczna byłaby wymiana dysz, w co nie chce mi się bawić.

    Wyposażenie seryjne to m.in:
    - Pełen zestaw wskaźników- obrotomierz, prędkościomierz, wskaźnik temp. płynu chłodniczego
    - Hamulce tarczowe (przód i tył)
    - Chłodeznie cieczą
    - Świetna instalacja elektryczna- ładowanie, oświetlenie itp. na wysokim poziomie
    - wiele wiele innych

    Od kupna w 2007 roku moto przeszło wiele zmian, m.in:
    - dwa razy kompletne malowanie nadwozia- zawsze szukam inspiracji i dążę do doskonałego i unikatowego wyglądu mojego moto (jak z każdym moim moto do tej pory bywało), wygląd zazwyczaj szybko mi się nudzi i musze coś zmieniać :)
    - wymiana tylniej lampy, na bardziej przejrzystą (lepsza widoczność na drodze)
    W ostatnim czasie zmiany, które zaszły to:
    - zmiana kierunków tył,
    - polerka rantów felg- na lusterko
    - polerka klamek sprzęgła i hamulca

  • Tuning

    - Autorska przeróbka wydechu, wymuszona przez poprzedniego właściciela tego pojazdu...
    - Ogólny stylizacja wizualna.
    Reszta nie potrzebuje większej ingerencji.

  • Silnik

    Minarelli AM6, jeden z bardziej sławnych silników w klasie 50 ccm z manualną 6-cio biegową skrzynią, montowanych na szeroką skalę w róznego typu motorowerach (m.in. TZR, RS itp.), wyróżniający się dużą mocą i niezawodnością.

  • Zawieszenie

    Stock, dość dobre na stan naszych dróg.

  • Perspektywy

    W lipcu 2008- ukończone 18 lat- prawo jazdy- samochód + w przyszłości jakiś chopper (Honda Shadow itp.).

  • Plusy i minusy pojazdu

    + Prędkości rozwijane przy tej pojemności.
    + Nie wielkie spalanie jak na te prędkości.
    + Dosyć wygodna pozycja jazdy (na początku wymaga przyzwyczajenia).
    + Frajda z jazdy.
    + Jeden z najlepiej wyglądających fabrycznie motorowerów.
    + Dzięki mojemu zaangażowaniu, jedyna na świecie tak wyglądająca MH (no chyba że już ktoś kopie zrobił :D).


    - Mini-ścig... :F

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Volkswagen Golf
  • Aprilia SR 50
  • Fiat Cinquecento
  • Wartburg 353
  • Romet 50 T-3
  • Aprilia RS 50

Co robią kierowcy na PJ