Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1988 r.
FSW
0.00 s
Simek zakupiony wczesna wiosna 98r w oryginalnym niezbyt najlepszym stanie. Przez cale lato trwal remont, ktory pochlonol troche pracy i czasu oraz kosztow przewyzszjacych znacznie jego wartosc. Zostal rozebrany doslownie do ostatniej srubki, wszystko fachowo odlakierowane, kazda srubka yla nowa, i w sumie wszystkie czesci jakie sie dalo kupic. Zmienione kierunki i tylna lampa od nowszej wersji, dolozona owiewka z kratka, owiewki na rece, stopka boczna, halogen z kratka, przerobiony na krotkie i dlugie. Zamontowany obrotomierz na ledach IFY, dodatkowe kontrolki i wlaczniki. Cala instalacja od podstaw wykonalem sam. Simek naprawde wygladal jak nowy, po jakis dwoch sezonach sprzedalem go i kupilem Etke.
Silnik po kapitalnym remoncie i po paru modyfikacjach.
Nowe lozyska, zimeringi, sprzeglo, itp Wal po regeneracji, korbowod nowy, szlif cylindra, zwiekszona pojemnosc do 60cm3, wypolerowane kanaly, zmienione fazy rozrzadu, chromoniklowe pierscienie, zmnijszona pojemnosc skrzyni korbowej, roztoczona i splanowana glowica, dysze od 70tki, do tego zmodyfikowany i skrocony wydech stanowiacy jedna calosc. Do calosci brakowalo wiekszej zebatki zdawczej.
wszystko zrobione w oparciu o pewne zrodla, nic nie zostalo zrobione z wyssanych z palca pomyslow.
Moc po modyfikacjach nieznana, ale bardzo odczuwalna.
zregenerwoane na nowych czesciach, z tylu amory od ETZ dodatkowo podniesiony tyl.
oj wiele wiele
wspominac
chyba znane kazdemu
posiadanie tego i zrobienie wszystkiego we wlasnym zakresie.
moze o powrocie do szczeniackich lat