facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 425 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Romet 50 T-1 1979r

Oglądano już 31178 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Romet 50 T-1 »
  • Rocznik

    1979 r.

  • Właściciel

    Pawlus

  • Kategoria

    Motorowery

  • Lokalizacja

    Godzikowice

  • Pojemność

    50 cm3

  • Moc

    3 KM

  • Max. moment obrotowy

    3 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis


    [http://www.NPuB.org]

    Romet został sprzedany 14.08.2009r. :(
    Był to mój pierwszy poważniejszy pojazd ;). Posiadałem go prawie 5 lat, gdy go kupiłem był w znacznie gorszym stanie niż w dniu sprzedaży. Włożyłem w niego wiele serca, sił i czasu, przez co odpłacał mi się na codzień.

    Jeśli ktoś chciałby zobaczyć więcej zdjęć, to zapraszam na:
    http://www.romet50-t-1.oz.pl/
    lub bezpośrednio na:
    http://www.50-t-1.oz.pl/

  • Tuning

    Głównie dla własnej wygody i komfortu jazdy, poprawiony wygląd i osiągi :)

    Lista zmian:
    -akumulator z ładowaniem
    -kierunkowskazy
    -naklejki
    -podświetlenie licznika, obrotomierza, kontrolki kierunków i akusia
    -wieksze puszki narzędziowe
    -polerka niektorych elementów
    -świecące wentyle ;)
    -światło stop
    -obrotomierz
    -gaźnik K60B
    -stożkowy filtr powietrza
    -skrócone kolanko wydechu o 8cm

  • Silnik

    Silnik świeżo po remoncie. Dezamet 019 - dwusuw trzybiegowy z przepłukaniem zwrotnym. Moc nominalna 2,5KM, którą udało mi się zwiększyć do 3KM dzięki kilku przeróbkom. Tak samo dzieki zastosowaniu gaźnika K60B (oryginalnie gm13f) udało się zmniejszyć spalanie z 3l do 2,5l. Na codzień stosuję benzynę PB95 mieszaną z olejem Mobil Extra 2T w stosunku 1:25. W trakcie remontu została wypolerowana komora spalania, skorygowane i wypolerowane kanały w cylindrze z karterami. Cylinder po I szlifie. Magneto pomalowane na biało (eststyka) Wszystko dokładnie wyczyszczone, kartery, dekle wypolerowane.

  • Zawieszenie

    Przód: widelec telekopowy o skoku 70mm
    Tył: Wachacz z amortyzatorami teleskopowymi o skoku 50mm

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Ojj wiele tego było :) Raz gdy z kumplem stałem wieczorem na poboczu obok krzyżówki, 1 z samochodów wracających z festynu zatrzymał się, by ustąpic pierwszeństwa pojazdom z głownej. W tym czasie szyba od tylnych drzwi pasażera otworzyła się, i koleś w stanie nietrzeźwości zapytał się: \"przepraszam, czy to jest policyjny??\" (miałem wtedy dodatkowo błękitną koszulkę na sobie), a ja na to \"tak, proszę okazać dokumenty, prawo jazdy, dowód rejstracyjny\" koleś zrobił taką minę, jakby miał nalać zaraz w gacie :P W tym momencie samochód odjechał a ja z kumplem wybuchnęliśmy śmiechem :) Jedną z mniej ciekawych podróży może byc ta, kiedy jadąc do kolegi po zeszyty w połowie drogi urwała mi się linka od gazu.. Dalszą część trasy i powrót musiałem jechać ciagnąc za urwaną linkę.. oj bolały paluchy później ;)

  • Perspektywy

    Mam nadzieję, że nowy nabywca będzie dbał o niego tak, jak ja to robiłem albo nawet lepiej, dobrze dotrze silnik i nie będzie tej maszyny katował ;)

  • Plusy i minusy pojazdu

    Plusy:
    -zadowalające przyspieszenie
    -komfort jazdy
    -kierunki, obrotek
    -dobre hamulce
    -Koła 19\"
    -3 biegowy silnik
    -ekonomiczność

    Minusy:
    -przednie amortyzatory mają za mały skok, przez co łatwo jest zrobic sobie wgniecenie w błotniku podczas jazdy po dziurach z wiekszą prędkością

  • Osiągnięcia

    Przed remontem: Bardzo dobre przyspieszenie jak na T1, prędkosć maksymalna 60km/h przy dobrych warunkach. Motorower bez problemu zamieli, jak i stanie na koło :)

    Po remoncie moc uległa wyraźnemu podwyższeniu, nie męczyłem jednak silnika bo był w fazie docierania.

  • Marzę o...

    Realnie: GS 500E (ew. coś innego tej klasy na początek).

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Peugeot Speedfight2 50
  • Simson S 51
  • Honda Civic
  • Volkswagen Golf
  • Renault 25
  • Kawasaki ZX-12R

Co robią kierowcy na PJ