Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:

1979 r.
Godzikowice
50 cm3
3 KM
3 Nm
0.00 s
[http://www.NPuB.org]
Romet został sprzedany 14.08.2009r. :(
Był to mój pierwszy poważniejszy pojazd ;). Posiadałem go prawie 5 lat, gdy go kupiłem był w znacznie gorszym stanie niż w dniu sprzedaży. Włożyłem w niego wiele serca, sił i czasu, przez co odpłacał mi się na codzień.
Jeśli ktoś chciałby zobaczyć więcej zdjęć, to zapraszam na:
http://www.romet50-t-1.oz.pl/
lub bezpośrednio na:
http://www.50-t-1.oz.pl/
Głównie dla własnej wygody i komfortu jazdy, poprawiony wygląd i osiągi :)
Lista zmian:
-akumulator z ładowaniem
-kierunkowskazy
-naklejki
-podświetlenie licznika, obrotomierza, kontrolki kierunków i akusia
-wieksze puszki narzędziowe
-polerka niektorych elementów
-świecące wentyle ;)
-światło stop
-obrotomierz
-gaźnik K60B
-stożkowy filtr powietrza
-skrócone kolanko wydechu o 8cm
Silnik świeżo po remoncie. Dezamet 019 - dwusuw trzybiegowy z przepłukaniem zwrotnym. Moc nominalna 2,5KM, którą udało mi się zwiększyć do 3KM dzięki kilku przeróbkom. Tak samo dzieki zastosowaniu gaźnika K60B (oryginalnie gm13f) udało się zmniejszyć spalanie z 3l do 2,5l. Na codzień stosuję benzynę PB95 mieszaną z olejem Mobil Extra 2T w stosunku 1:25. W trakcie remontu została wypolerowana komora spalania, skorygowane i wypolerowane kanały w cylindrze z karterami. Cylinder po I szlifie. Magneto pomalowane na biało (eststyka) Wszystko dokładnie wyczyszczone, kartery, dekle wypolerowane.
Przód: widelec telekopowy o skoku 70mm
Tył: Wachacz z amortyzatorami teleskopowymi o skoku 50mm
Ojj wiele tego było :) Raz gdy z kumplem stałem wieczorem na poboczu obok krzyżówki, 1 z samochodów wracających z festynu zatrzymał się, by ustąpic pierwszeństwa pojazdom z głownej. W tym czasie szyba od tylnych drzwi pasażera otworzyła się, i koleś w stanie nietrzeźwości zapytał się: \"przepraszam, czy to jest policyjny??\" (miałem wtedy dodatkowo błękitną koszulkę na sobie), a ja na to \"tak, proszę okazać dokumenty, prawo jazdy, dowód rejstracyjny\" koleś zrobił taką minę, jakby miał nalać zaraz w gacie :P W tym momencie samochód odjechał a ja z kumplem wybuchnęliśmy śmiechem :) Jedną z mniej ciekawych podróży może byc ta, kiedy jadąc do kolegi po zeszyty w połowie drogi urwała mi się linka od gazu.. Dalszą część trasy i powrót musiałem jechać ciagnąc za urwaną linkę.. oj bolały paluchy później ;)
Mam nadzieję, że nowy nabywca będzie dbał o niego tak, jak ja to robiłem albo nawet lepiej, dobrze dotrze silnik i nie będzie tej maszyny katował ;)
Plusy:
-zadowalające przyspieszenie
-komfort jazdy
-kierunki, obrotek
-dobre hamulce
-Koła 19\"
-3 biegowy silnik
-ekonomiczność
Minusy:
-przednie amortyzatory mają za mały skok, przez co łatwo jest zrobic sobie wgniecenie w błotniku podczas jazdy po dziurach z wiekszą prędkością
Przed remontem: Bardzo dobre przyspieszenie jak na T1, prędkosć maksymalna 60km/h przy dobrych warunkach. Motorower bez problemu zamieli, jak i stanie na koło :)
Po remoncie moc uległa wyraźnemu podwyższeniu, nie męczyłem jednak silnika bo był w fazie docierania.
Realnie: GS 500E (ew. coś innego tej klasy na początek).