Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1990 r.
Radziemice
60 cm3
12 KM
10 Nm
0.00 s
UWAGA! Wykres nie jest moją własnością lecz przedstawia on pomiar takiego samego setu.
-Cylinder 60/4/3 DDR
(60ccm/ 4 okna płuczące/ 3 okna wydechowe)
-Okna płuczące na wys. 35mm
-Okno ssące obniżone/podniesione + języczek.
-Dolot zmodyfikowany na 21mm.
-Gaźnik Dellorto PHBG 21
-Tłok MZA 1 Ring
-Wał DDR + Wypełniacze
-Łożysko igiełkowe SKF Teflon
-Wydech LeoVince
-Kosz sprzęgłowy s70 MZA (niebawem odchudzony s51)
-Wyrównany/wypolerowany kanał dolotowy i wylotowy cylindra
-Splanowana głowica
-Skrzynia seria 4B + łożyska SKF Explorer
-Wycięte przegrody w Airboxie + filtr gąbkowy (wcześniej)
-Przewód-Fajka-Świeca NGK Racing
-Kompletny układ zapłonowy Ducati Energia
-Wzmocnione sprzęgło dociskiem 1,6mm + twarde tarcze sprzęgłowe MZA.
-Wysokoobrotowe łożyska FAG z luzem C3
-Wypolerowana komora korbowa oraz komora spalania
-Wypolerowany tłok
-Wata MetraKit w końcówce wydechu
-Filtr powietrza Polini AirBox
-CAIS (Cold Air Intake System)
Przód: Obniżony -60mm
-Podwójne sprężyny
-Gwinty regulacji wysokości i twardości
Tył: MZ - zregenerowane + podwyższenia
-Hamownia
III Miejsce w konkursie na najładniejszego Simsona w kat. SR Type Tuning - forum simsony.net
V-max: 100-110km/h
ek4...:)