Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:

1979 r.
Jaworzno
49 cm3
3 KM
4 Nm
0.00 s
Kupiona za 150 zł na papierach, opłacona. Na początku przerejestrowana, potem pomalowana i w międzyczasie cały czas naprawiana. Ogólnie wierna, ale jak się uprze to potrafi być wredna. Fotki zdecydowanie nieaktualne, ale postaram się z czasem uzupełniać i opis i zdjęcia.
Ogólnie jestem przeciwnikiem tuningu takich pojazdów, ale jakoś mi tak niechcący wyszło :P Oryginalny bak (z nim i z oryginalną kierownicą Jawka wygląda jak rower) był strasznie zardzewiały, nigdzie nie szło kupić to dorwałem od Cześki, bo mi troszkę spieszno do jazdy było... Doszło to tego parę detali i zanim się obejrzałem pół motoru było nieseryjnego... :P
Nominalny, odblokowany, ale coś z niego przydałoby się wycisnąć, choćby plan głowicy, polerka kanałów i przede wszystkim gaźnik inny niż obecny...
Tył z WSK 125, z tłumieniem hydraulicznym
Przód (szkoda gadać) - oryginalny, fatalny, najgorsze co Czechy wymyśliły :D
Simson na haku przez jakieś 10 km (dzielna wtedy była :D), ogólnie to wszsytkie dalsze trasy...
Być może kierunki z zapłonem bateryjnym, być może przednie zawieszenie od Simsona... znając życie to nic nie bedzie :P
+ osiągi jak na wiek i swoje przejścia :P
+ niska cena części i w sumie to całego piździka
+ w miarę bezawaryjna
+ prosta w konstrukcji
- trochę już wyeksploatowana
- praktyczne zero mocy :P
Kilka dalszych wypadów (bezawaryjnie oczywiscie) po około 60 - 70 km.
FSO PN 1.5 SLE lub 125P
a z motorków to Aprilia Pegaso albo DR 350