Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:

1987 r.
Kraków
49 cm3
1 KM
4500 Nm
0.00 s
Ogara kupiłem za 70 zł z papierami, silnik palił ale przerywał i miał walnięty automat.
Narazie jest silnik z motorynki, poczciwy dezamecik 025 :D
------05.02.2008.------
Ogar został sprzedany za 500 zł.
Z wizualki to tylko białe napisy na oponach i błotnikach (nie ma na foto)
W silniku tylko polerka kanałów, lekki plan głowicy, zębatka 13z.
W wakacje polerka skrzyni korbowej, gaźnik k60b, skorygowane kanały z karterami.
Silnik przełożyłem z motorynki.
W wakacje robiłem jego remont, wymieniłem w nim cylinder, tłok, pierścienie, łożyska na wale, zimmeringi, uszczelki, olej (castrol magnatec).
Z tyłu amorki z motorynki, wahacz lata (brakuje tulejki)
z przodu gładko chodzą.
Staliśmy z kolega na moście w witkowicach (on nie miał kasku), patrzymy i z góry psy zjezdrzają i się zatrzymują. Dałem im dokumenty (legitka, dowód rejestracyjny i oc sprzed roku). Pytają się gdzie kask dla kolegi, my mówimy że tylko tutaj go przewiozłem itp. już mieli jechać i drugi pies mówi, "ale powietrze to można by było spuścić". Chciałem syczeć i dotykać wentylka ale stwierdziłem że to nie przejdzie:D Oni pojechali my jakieś pół kilosa popchaliśmy do kumpla, on ma kompresor, nabiliśmy 2 bary i jazda :D
- Ożywić motorynkę z powrotem
Plusy:
+ Największy plus to sam fakt że to romet :D
+ Ekonomiczny
+ Tanie części
+ Zarejestrowany
+ Dwuosobowy
Minusy:
- Pomalowany sprayem :/
- około 500 m na tylnim kole.
- zrobione ok. 200 km i tylko nagar się raz na świecy zrobił.
Oryginalnym junaku M10 :D