Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:

1974 r.
Gniezno
49 cm3
0.00 s
Komar 2350, po podwójnym remoncie praktycznie wszystkiego. W 99% oryginalny.
Manetki i kolanko wydechu zostały wykonane na wzór oryginalnych, za stali kwasoodpornej.
Zdjęcie pierwsze to stan po rozpoczęciu pierwszego remontu.
Drugie po jego zakończeniu.
A trzecie po ostatnim remoncie :)
Obecnie pojazd służy do turlania się po okolicy i jako awaryjny środek transportu.
Nie lubię tego słowa. Silnik delikatnie usprawniony poprzez korekcję kanałów płuczących i zmianę stopnia sprężania.
S-38, po wymianie wszystkiego co się zużywa, chodzi jak zegarek ;)
Zawieszenie tylne amortyzowane przez dwa teleskopy sprężynowe ( u mnie rometowskie), przednie: krótki wahacz pchany.
Każda jest pamiętna ;) Najdłuższa jak dotąd to 80km, ale jeszcze kiedyś wybiorę się dalej.
Same plusy (tak na to trzeba patrzeć)
Doprowadzenie do takiego stanu w jakim jest.
Hmmm, dużo tego będzie...