Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1975 r.
Płońsk
50 cm3
2 KM
0.00 s
sory za pomyłke to komar, a ja pomyliłem się co do wyboru marki bo nie zauważyłem w tej liście Komara
na jednym zdjęciu tuleja cylindra po tym jak wypadło mi zabezpieczenie sworznia przy prędkości ok.50 ale wciąż jeżdze
zdjęcia zębatek choinkiowych brak 9 i 6 zębów - skutki palenia gumy
-spiłowany cylek 2mm
-głowica romet ostatnio powrót do oryginalnej
-podkładka pod cylider 1,5mm
-gażnik K60B
-wypolerowane kanały w cylindrze
teleskopy zamiast wahaczy dzięki temu jest bardziej stabilny w zakrętach
lampa przednia od ursusa :)
w planach wymiana tłumnika na simsonowski, tuning wg. Tomasza Sałka (trwa)
Typu S-38ZB4
przód romet pony :)
tył WFM/WSK
jest bardzo dobre
45 km jegnego dnia i jemu nic
gleba w mieście na rondzie...
poprawa osiągów i prowadzenia
+KOMAR
+małe spalanie
+przyzwoite osiągi
+niezawodność
+robi sporo szumu na ulicy :)
minusów brak...
-hamulce
v-max 55km/h
Kawasaki ER5
Kawasaki Ninja 250RR