Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:

2000 r.
Pabianice
49 cm3
12 KM
0.00 s
Derbi GGPR50R 2000r Przerobiony na STREETA, rożnie to bywa w przypadku tego typu przeróbek, ale uważam ze temu modelowi to wyszło na dobre ;]
Mechanika:
-Stożek Mallosi E5
-Układ napędowy IGM na v-maxa
Optyka:
-Wizualizacja na STREETA (Wyjebanie bocznych owiewek i przodu, wyjebanie tylnego błotnika i zagięcie rejestracji, przednia owiewka ufo, pług wersji nude, lusterka łezki, będzie szeroka kierownica, i jakieś nieduże owiewki na chłodnicę)
-Naklejki na rantach felg
-Katody oświetlające silnik
-Audio 2x50W w schowku
-jakieś RACINGOWE naklejki xD
Silnik praktycznie seryjny DERBI na cieczy, najmocniejszy w klasie z 50cm... Uważam ze najlepszy, AM6 sie chowa, ponad 30tkm, jakieś 10 po remoncie i komprecha na poziomie 11atm i zjadanie tzrek i rsek na światłach.. jak sie dba to sie ma :P
115km/h licznikowe, 105 realne, czego chcieć więcej przy spalaniu 4l/100 ;]
Wkurza mnie dźwięk, ale wymyśli sie nowy układ wydechowy :D
Przód SHOWA UPSY! Tył amor centralny, który niestety kwalifikuje sie do wymiany, może przez nadmierne STOOPIE, lecz gdy ma sie dwie tarcze z zaciskami AJP z przewodami w stalowym oplocie to jak sie powstrzymać :D
Oj jest dużo :)
-Szeroka kierownica
-Owiewki na chłodnice
-Gaźnik 19mm
-Jakaś poważniejsza końcówka wydechowa
-Nowe malowanie zimą
-Porządna regulacja, bo on tego potrzebuje
-Gazowy amor na tył
Dynamiczny, Efekciarski, Ekonomiczny, ale ciągnie kase... :P
115km/h ?
CBR 600 F4i za rok ;]