Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:

1987 r.
Mikołów
49 cm3
2 KM
4500 Nm
0.00 s
Kadeta mam od czwartej klasy i dbam o niego jak się da.
Zainwestowałem w niego 2 nowe opony.
Uszczelki do silnika, HERMETYK(klej do uszczelek). Kondensator zapłonu.
Nowa ośka tył z łożyskami.
Fajka świeca NGK B6HS.
Pasta K2 Tempo.
Centracja tylnego koła.
Licznik do 60 km/h.
Nowe linki.
Przebieg ok. 4000 km.
Żaden 100% oryginał.
Predom Dezamet.(023)
Dwusów,jednocylindrowy.
Gaźnik GM12F1.
Moc 2km przy 4600 obr./ min.
Olej 85w90 Hipol.
Chłodzony powietrzem.
Stopień sprężania 8 atm.
Świeca NGK B6HS.
Jedyny tuning w silniku to: świeca NGK,splantowanie głowicy,zębatka przód(oryginalna 12 zębowa) teraz mam 13.
Tłumik własnej konstrukcji(głośniejszy).
Wymiana cylindra na ZMD nominał
Wymiana tłoka, sworznia i pierścieni na nowe.
Tył-Miękkie (seryjne).
Przód-twardsze (seryjne).
Pierwsza jazda bez tłumika.O godzinie 21:00.
Ok 4 km od domu urwane podnóżki.
Ok 8 km od domu spalony kondensator(kumpel mnie przyholował).
Zakończona renowacja w wakacje 2008.
4 Września pojechać na zlot motocykli w Chudowie.
450 km bez awarii silnika. 2009/2010 nowy cylinder,tłok,pierścienie,polerka silnika.
Plusy:
+ Ergonomiczny
+ Małe wydatki paliwa
+ Dobre osiągi
+ Zrywny
+ Że ROMET.
+ Że Mój.
+ Zarejestrowany.
Minusy:
- Czesto się psuł...Lecz usterki sam naprawiam.
- Sprzedaż zajmuje miejsce ale potrzeba $$.
Na dwójce v-max- 50km/h. Po dotarciu się okaże.
Sprzedany ;) Teraz jeździ u 3 właściciela w Wrocławiu.
Komarku na Pedały,Simsonie S51 ,tańszej benzynie, TOP 10, WFM M06, Mercedesie w124 3.0 TD