facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 425 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Romet CRS 50 2007r

Oglądano już 48437 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Romet CRS 50 »
  • Rocznik

    2007 r.

  • Właściciel

    Tommek

  • Kategoria

    Motorowery

  • Lokalizacja

    Jarocin

  • Pojemność

    50 cm3

  • Moc

    4 KM

  • Max. moment obrotowy

    5 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    mój były motocykl, sprzedany 11 wrzesnia 2008, teraz jeżdze na TDR 125, zapraszam do komentowania :)

    Ma budowę motocykla i był zaprojektowany do silnika 125, ale dostał 50 ;D Nikt nie może uwierzyć, ze to tylko zwykła "pięćdziesiątka", przez jego dźwięk, jak i rozmiary.

    wiele osób pewnie mysli 'chinczyk, sam szajs, za chwile sie rozleci...' niech sobie mysla... dla mnie jest to przedewszystkim niezawodny i oszczedny środek transportu, po przejechaniu na nim 6000km nie moge powiedziec o nim zlego słowa, zawsze gotowy do jazdy, czy snieg, czy deszcz, czy upał :)

  • Tuning

    zębatka zdawcza 15z (oryginał 13z)

    poza tym nic, jedynie dopracowanie fabryki :)

    a w niedalekiej przyszłosci mniejsza zebatka na tył, moduł zapłonowy ze zmieniona mapa zapłonu na hamowni i filtr stozkowy polini :)

  • Silnik

    Silnik czterosuwowy, bardzo oszczędny, 50ccm, na licencji hondy, mocny, 4 biegi, pełen manual, bardzo elastyczny, spalanie nie wieksze jak 2,2l/100km :)

  • Zawieszenie

    Zawieszenie bardzo dobre:
    -przód amortyzatory olejowe, pięknie pracują na asfalcie, jak i w lesie, choć czasami wydaje sie trochę za miękkie..

    - z tyłu centralny amortyzator, bardzo dobry, przy jeździe w pojedynkę, lub z pasażerem bardzo ładnie wszystko tłumi :)

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Pamiętna podróż?...wszystkie są pamiętne... :PP, każda jest inna :)

    najmilej wspominam wszelkiego rodzaju zloty :)

    ...no i każda wyprawa do lasu :PP

  • Perspektywy

    Tuning, dbać o niego oczywiscie, chce wstawić do niego oponki szosówki, i moze jeszcze jakieś drobne udoskonalenia, które przyjdą z czasem.

    no i za rok jechac nim na rozpoczecie sezonu do Czestochowy :)

  • Plusy i minusy pojazdu

    Według prawie mnie same plusy.

    +bardzo niskie spalanie
    +super wygląd
    +w trasie mozna spokojnie utrzymac predkosc ok 65 (realna)
    +duże gabaryty
    +piękny dźwiek
    +wygodna pozycja przed kierownicą
    +bardzo dobre zawieszenie
    +wysoka v-max

    -za krótki błotnik przedni..wszystko leci na silnik
    -opony rodem z WSK'i
    -troche za ciezki jak na swoja klase..

  • Osiągnięcia

    po zmianie zebatki 70/h realne, gdy kupie moduł i druga zebatke powiniente 85 spokojnie osiagnac :)

    No i oczywiście miejsce w TOP 10 i wyróżnienie

  • Marzę o...

    Za rok jak zrobie prawko to Yamaha TDR 125..albo Suzuki DRZ 400.. ]:-> a później jakieś supermoto porządne ;D .... ale najwiekszym marzeniem jest Ducati Hypermotard 1100, lecz niestety nieosiągalnym :)

    choc ostatnio mi sie odmienia i mozliwe ze jak zdam prawko uderze od razu w jakas 500 :) na oku mam KLE 500 :)

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Suzuki DR 350
  • Peugeot Elystar 50
  • Honda NSR 125
  • Volkswagen Golf
  • Derbi Senda DRD SM
  • Yamaha DT 50

Co robią kierowcy na PJ