Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1988 r.
Krosno Odrzańskie
50 cm3
0.00 s
Charta zakupiłem w kwietniu 2006 roku. Jeździł (ledwo) ale coś nie tak było z ramą. Po zdjęciu zbiornika główka ramy wyglądała tak jakby poprzedni właściciel miał z nim chyba coś w rodzaju kontaktu ze ścianą (pewności nie ma co tak naprawdę się stało) i po naprawie główka ramy jest przesunięta o kilka stopni przez co przedni błotnik haczy o kolanko. Na dodatek ktoś to źle zespawał...
Z racji tego że jest to dość rzadko spotykany motor postanowiłem go wyremontować i doprowadzić do stanu używalności.
Obecnie rama została naprawiona a mianowicie wstawiony został kawałek nowej rury (dawcą był Romet 50 T-1) jakieś 20cm. Pospawanie na tlen kosztowało mnie jedne "3 Tatry w wersji strong".
MOŻE KTOŚ MA CIEKAWY POMYSŁ JAK GO POMALOWAĆ? PISAĆ!!!
Podwyższony tył za pomocą dospawanych płaskowników.
W przyszłości jakiś lepszy wydech.
Na razie próbuje zamontować 019 ( 3 biegowy od zwykłego rometa) lub od simsona.
Oryginalny 027 czeka na remont.
GIT!!!!
Koło przednie zwieszone na widelcu teleskopowym z tłumieniem olejowym. Zawieszenie koła tylnego na wahaczu wleczonym. Amortyzatory teleskopowe.
Jak jechałem na holu za simsonem kumpla :-D
Zdobyć papiery od ex właściciela.
Zrobić na oryginał.
-Nie ma papierów
-Po kontakcie III stopnia ze ścianą
-Dostępność części
+Ładnie wygląda jak ETZtka
+Zawieszenie
+Unikatowa maszyna
Niestety na razie żadne, chyba tylko kupno.
Żeby go w końcu zrobić i wyjechać z garażu bo zajmuje miejsce.
JAK JUŻ TU JESTEŚ TO ZOSTAW KOMENTARZ NA PEWNO SIĘ ODWDZIĘCZĘ