Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:

1988 r.
Osiek /k.Oświęcimia
60 cm3
5 KM
0.00 s
No więc Simsonek SR50 C wersja z zapłonem elektronicznym 12Vz '88 roku, po "małym" tuningu. A jakim tym w dalszym opisie motorka. Został on przeze mnie zakupiony w opłakanym stanie, pół roku przy pracach remontowych przyniosło rezultaty.
Zapraszam na największe forum o Simsonach jak i zarówno mojego Bikepics'a.
www.simsony.net
www.bikepics.com/members/barry91
TUNING MECHANICZNY
Więc jednostka w stanie obecnym to:
* cylinder DDR 60/4 Kanal
* gaźnik Arreche 19mm
* filtr powietrza RZT (gąbka)
* wydech FI32
Optyka, tutaj starałem się go zachować w jak najbardziej oryginalnym stanie, dostał nowy lakierek z palety Fiata i polerkę wszystkich aluminiowych części.
Jednostka 2T, 60ccm pojemności w tym 4 kanały płuczące.
Całkowity remont,
Przód jak i tył oryginał, na dodatek tył wyposażony w 5-stopniową regulację sztywności.
Narazie brak :) Simson został tylko odpalony. Niżej podaję link w który obrazuje przebieg 1 odpalenia.
http://pl.youtube.com/watch?v=kdZbT5NMbBE
Może kiedyś jaki kit SVI75 :)
Hmmm to co jest w nim najlepsze to marka która dla mnie mówi wszystko.
SIMSON :)
Głównie o tym by niemieckie marki takie jak Simson i MZ, były dalej postrzegane przez młodych zapaleńców motoryzacji, i by to oni przyczyniali się do jej rozwoju.
A tak poza tym moja przyszłość widzi się następująco:
MZ ETZ250
:)