Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1981 r.
Subkowy
50 cm3
0.00 s
Niezbyt udany zakup. Silnik był od s50, motorek cały poobijany i z elektryką jak w ruskim czołgu za cenę ok. 1000zł. No ale jednak zagościł w moim garażu i teraz chcę dać mu drugie życie. W sumie to jak na jego lata i tak dzielnie się trzyma. Teraz tylko trzeba zbierać na realizację planów.
W planach 60/4 albo 60/2 i małe zmiany w wyglądzie.
Założony chiński regulator napięcia - są w końcu kierunki i ładowanie.
Starszy typ M53 został wymieniony na M541, seria 50cc.
Regulowane tylne amortyzatory, za niskie, dziwnie z nimi wygląda i do tego ktoś je kiedyś pomalował na czerwono...
-Nowe tylne amorki
-Malowanie - już na pewno nie sprayem ;)
-Proste felgi (czarne obręcze i piasty z chromowanymi szprychami)
-Polerka
-Ogólna poprawa wyglądu
-Lagi od Suzuki RG
-Tarcza na przód
-Złoty Renthal
-Obrotomierz elektroniczny
-Licznik rowerowy
-Stacyjka na kierownicy
-Zapłon Ducati Energia
-Lampa Clear H4
-Kierunki mini
Plusy:
+dość szybki
+fajny wygląd
+prosta konstrukcja
Minusy:
-lekko krzywe koła (na dziurach nie czuć, ale po asfalcie skacze dość mocno)
-ogólnie do poprawek
-pierścienie domagają się wymiany
Odpalenie nowego silnika
Honda Civic V-gen 1.6 Vti