Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:

1988 r.
Bydgoszcz
49 cm3
3 KM
0.00 s
Mój pierwszy własny Romet. Zakupiony 16.01.2013r, za cenę 200zł . Początkowo nie wyglądał tak źle i nic nie zapowiadało tego co się później okazało. Ogólnie był sprawny, lecz domagający się remontu. Włożyłem w niego masę czasu i nerwów, ale teraz wygląda tak jak tego chciałem :)
Wprowadzonych "zmian" nie nazwałbym od razu tuningiem. Po prostu jest on zrobiony "po mojemu".
W lipcu 2014, na bazie "nowej" (używanej) pary karterów złożyłem nowy silnik. Zostały zastosowane nowe łożyska, simmeringi, łańcuszek sprzęgłowy, popychacze, cylinder, tłok, pierścienie, oraz używany, ale w bdb stanie wał.
Jak każdy Romet, ma duszę, tylko trzeba umieć ją w nim znaleźć. :)
Pełna seria, jak Romet przykazał. Tył siedzi nieco niżej, ale w sumie mu to pasuje :)
Tylko i wyłącznie dźwięk silnika :)
Oczywiście pierwsza :)
Rozbiórka i gruntowny przegląd.
To Romet - Jego albo się kocha, albo nienawidzi. Ja należę do tej pierwszej grupy, wobec czego samo jego istnienie jest największym plusem. Poza tym osobiście podoba mi się jego wygląd, mimo iż według wielu opinii Ogar 200 uznawany jest za konstrukcję dość archaiczną.
Dla mnie nie ma już wad :D
- Zakup
- Remont silnika
- Remont wizualny
- Rejestracja (wbrew pozorom nie było to takie proste)
Porządnym lakierowaniu :)