Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1984 r.
Kielce
50 cm3
0.00 s
heh no komarka się nie tuninguje on ma być taki jaki jest, jednak ja się pokusiłem o dodanie mu całkiem pożytecznej torby po masce przeciwgazowej.
Natomiast jeśli chodzi o silnik to
- szlif kanałów
-polerka głowicy i tłoka
-małe planowanie głowicy (z głową oczywiście)
Prędkość wzrosła do ok 60 km/h + ta frajda z odstawiania różnej maście skuteró
Jak dla mnie to żyletka :P
Tył ujdzie ale przodowi to nie mogę wybaczyć!!!
Apel do wszystkich posiadaczy dokręcajcie nakrętki ośki, łatwo zgubić koło na nierównościach
tym sprzętem wszystkie podróże są pamiętne!!! A to brak wachy, a to zatkany gaźnik.
Pewnego razu nie było mi dane wyjechać z podwórka
1.brak wachy (udało mi się skołować, dojechałem do drogi)
powrót
2. kapeć (podpompowałem, dojechałem do drogi)
powrót
zatkany gaźnik (totalna załamka!!!, bezapelacynjy powrót do garażu)
REMONT nadwozia
+mam dokumenty hehe
+komar
+łatwość obsługi (nawet remont na drodze to nic strasznego)
- nie ma
o zapomniałbym do plusów można zaliczyć również zapasowy silnik ,,jajko"
Jazda no kole to naprawde nic trudnego
i te bączki zimą na śniegu- można tak w nieskończoność!!!
Junaku