Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1990 r.
Bronisławów Mszczonowski
50 cm3
4 KM
0.00 s
Szatana mam od początku 2009 roku. Kupiłem go od starszego pana który zajmował się Simsonami. ów Pan kupił do od osoby która robiła wszystko aby tego Simsona zarżnąć.
W efekcie czego Simson dostał silnik od modelu s50 ponieważ oryginalny był do niczego (połamane kartery).
Uchwyt na telefon. Podświetlenie prędkościomierza 6 diodami LED.
Silnik pochodzi od modelu s50. w 2009 roku został wykonany generalny remont: szlif cylindra, tłok, pierscienie, łożyska, uszczelniacze, sprzęgło, iskrownik, kolo zamachowe, regeneracja walu oraz wymiana zębatki zdawczej na 15z (była 12z).
Nowa instalacja elektryczna.
Uważam ze zawieszenie w Simsonie to jeden z jego największych atutów. Jest miękkie dzięki czemu zgrabnie przejeżdża nawet po większych wertepach. Przednie lagi były regenerowane (wymiana oleju i uszczelniaczy).
Holowanie MZ ETZ 150. :)
Wymiana gaźnika na Bing albo Amal i odchudzenie kola zamachowego. Mimo ze posiadam już większy pojazd nie będę go na razie sprzedawać. Jazda nim sprawia mi wiele radości (szczególnie po szutrowych drogach.)
Plusy:
-Osiągi (jak na Simsona)
-Zawieszenie
-Koszy utrzymania (opłaty, naprawy)
-Spalanie
-Lekki
Minusy:
-Instalacja 6v
-3 biegi (bardzo dluuugggie biegi)
-Jazda we 2 osoby jest trochę mecząca dla silnika
-Konstrukcja napędu prędkościomierza wola o pomstę do nieba
2 lata bez awaryjnej jazdy (nie liczac regulacji i wymiany oleju).
Przejechanie okolo 200km w jeden dzien.
O Polonezie Caro MR93 (najlepiej rok 94/95) z silnikiem 2.0 od Lancii Delty Integrale.
Zapraszam do komentowania Simsona i reszty moich motocykli. :)