Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2010 r.
Środa Wlkp.
49 cm3
4 KM
0.00 s
Niby typowa Zetka, ale jednak nie. Nie ukrywam że wzbudza zainteresowanie swoim wyglądem.
- tłumik od wersji Sport
- dołożona szyba PUIG
- przerobione mocowanie tablicy rejestracyjnej
- zmiana zębatki zdawczej na 15 zębów
- zmiana przedniej opony na Michelin Pilot Sporty
- zmieniona żarówka przedniego reflektora na Philips XenonEffect 60/55w
- odblokowanie modułu zapłonowego
- wydech przelotowy
Standardowy od tego modelu, jedynie odblokowany. Zalewam go olejem Motul 300V.
Świetnie spisuje się na naszych drogach.
Każdy dalszy wyjazd jest wart zapamiętania.
Być może zmiana silnika na 125 ccm i zmiana tylnej opony na coś markowego.
Plusy:
- oszczędność
- ciekawy wygląd
- wygodna pozycja kierowcy
- bezawaryjność
- dość dobra zrywność
- nie wielkie koszty utrzymania
Minusy:
- nie za wygodna pozycja pasażera
Kilka było... nie pamiętam dokładnie :D
- tańszym paliwie