Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:

1982 r.
Lędziny
70 cm3
0.00 s
Sprzedany :(
- Nowy wydech o poszerzonej średnicy wewnętrznej FI 32mm ;
- Kosz sprzęgłowy S70 ;
- Cylinder 70ccm (polski z tłokiem MZA)
- Łożyska SKF C3 ;
- Wał wzmacniany z S70 z wypełniaczami
- gaźnik AMAL 19 mm ( dysza 80 )
zapłon platyniarz, 4 biegi, a reszta jak wyżej ;]
foto -- >
drugi dzień z moim motorkiem ;D odpalanie na pych i zablokowała się iglica w gaźniku :) rezultat ?? gleba na kamieniach. straty ?? skrzywiona nóżka, potargane spodnie i przecięte kolano ;]
silnik :
skończony, może w odległej przyszłości skrzynia V
(dorobienie 2 dodatkowych kanałów w cylindrze ;) może na wiosnę )
wygląd :
wymiana tylnych amortyzatorów bo mi się nie podobają, wymiana tylnego błotnika, nie ma jak go już pospawać, lusterka "łezki", może jakaś owiewka.
Plusy :
- małe spalanie,
- wystarczająca prędkość,
- dostępność części,
- prostota tuningu ;]
- łatwość naprawy ;]
Minusy :
- potrafi zdenerwować ;)
około 75km/h na zwykłym cylindrze S60,
ponad 80km/h na 60 RZT POWER ;]
80km/h na starej s60 w której tłok puchnoł ( dorobiłem kanały, zmieniłem tłok i mocy ma że hej :D )
na razie mam, gpz 550 :)
a marzę o GSXR 750 ;]