Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2011 r.
Wrocław
49 cm3
6 KM
10 Nm
0.00 s
Wymiary (mm): 2005x770x1070
Rozstaw osi (mm): 1320
Typ silnika: 1 cylinder 4 suw, chłodzony powietrzem
Pojemność: 49,5 ccm obecnie jest 72 ccm
Moc maksymalna: 6,1 KM
Prędkość maks: 85 km/h
Rozruch: elektryczny/nożny
Przeniesienie napędu : łańcuch
Waga (kg): 105
Liczba miejsc: 2
Zbiornik paliwa: 12 l
Hamulec przód: tarczowy
Hamulec tył: bębnowy
Opony przód/tył: 90/90-18;110/90-16
Obręcze: aluminiowe
Przełożenia: 15z-38z
- Zestaw 72 ccm LIFAN
- Tłumik od SUZUKI GSX-F 600
- Odblokowany moduł
- Diody w przednim reflektorze (zimna biel) już ich nie mam :)
- Uchwyt na telefon
- Kufer
- Podniesiona iglica na max
- TankPad Dunlopa
- Zębatka zdawcza 15z
- Zębatka tylnia 38z
- Gniazdo zapalniczki
elastyczny, ekonomiczny i jak na tak ciężki motor to nawet jest zrywny
1 cylinder,
4 suw,
chłodzony powietrzem,
4 biegowa skrzynia biegów.
Po zmianie cylindra wraz z głowicą motorek z innej bajki ciągnie od samego dołu i jest naprawdę zrywny
Moim zdaniem tył na 1 osobę jest trochę za twardy, przód jest idealny
Każda jest pamiętna
- Wymienić seryjne podświetlenie na ledowe
- Gąbkowy filtr stożkowy
- Amortyzatory gazowe na tył
- Nowe manetki
- Przedni błotnik od k125
- Uchwyt na nawigację + Nawigacja :)
same plusy ;)
minusów jak na razie nie widzę
tańszym paliwie...