Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
zielonka
60 cm3
4 KM
0.00 s
Witam!
Ogara zakupiłem w opłakującym stanie za 300 zł, lecz po generalnym remoncie silnika;) Ogarem bylo jezdzone zaledwie 8 lat,gdyz w 89 r zostal zakupiony a w 1997r zostal wyrejstrowany z ruchu.I od tego czasu nie poruszal sie;)
Włozylem w niego naprawde duzo pieniedzy,czasu i pracy ale mam nadzieje ze sie oplacilo to;) i ,ze ogar odplaci mi sie przyjemnoscia w czasie jazdy;)
Tlumik sportowy
Cylinder 60ccm
Odblokowany kruciec
Filtr stozkowy
Dysza 68
zębatka 12z
Silnik po generalce;)
Pali od kopa ;p
Twarde(oryginalne)
Tylne amortyzatory od WSK
Kazda podroz nim jest pamietna;)
Zaczynajac od początku ; p
Jak narazie stoi rozebrany w garazu i powoli przygotowywuje sie do malowania gada;D
Zamierzam go pomalować na jakis granatowy w metalicu do tego rozowe felgi w metalicu..Silnik polerka na lustro..Tłok 2p.Po za tym nic nie robic;) Dopiescic goo ; )
Juz nie dlugo nowe foto!
Pozdrawiam!
- Duzo pali ; /
+ Dosc mocny jak na zwykly motorower
+ W porownaniu do Ogara 205 to Ogar 200 jest idealem;)
Jak narazie brak ; p
Hmm tanszym paliwie;)
Honda CBR 400 RR