Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:

1990 r.
80 cm3
10 KM
0.00 s
cylinder,tłok,głowica - Polini Kit Minarelli MR4 H2O na 80 cm3
gaźnik 21 mm
Silnik 2T o pojemności 50 ccm po wymianie cylindra, tłoka głowicy na 80ccm, gaźnik 21mm,
Odłączenie dozownika z powodu tuningu
super zawieszenie i bardzo dobrze się spisuje
każda chwila za kierownicą tego moto
Plany :
1 Kupić lusterka
2 Kupić zestaw tuningowy na 80ccm (1100zł polini)
3 Kupić nową oponę na tył (150zł)
4 Zmienić przewód hamulcowy (80zł)
5 Kupić nowe tarcze sprzęgłowe (120zł)
6 Dokupienie brakującego plastiku (50zł)
7 Kupienie większego gaźnika 21mm (100zł )
8 Odnowienie kół (dokładniej obręczy) (80zł)
9 Nowa skrzynia ( 4ro biegowa)
10 Króciec przystosowany do gaźnika ( 50 zł)
11 Zakup nowego akumulatora (50zł)
12 Nowa korba (wzmacniana 200zł)
13 Nowe klocki hamulcowe przód ( 50 zł)
14 Opona przód nowa ( 80 zł )
15 Wiele pierdół w silniku ceny nie znam ale około 200 zł ( łożyska itp)
16 Nowy napęd ( 160zł )
+ wygląd na motocykl o większej pojemności
+ super przyspieszenie od 7 tys obrotów (jak na 50 cm3)
+ moto dobrze się spisuje w każdych warunkach
- troszkę wolne ale cóż :P
v-max 85-90 km/h
pomalowany tylny amortyzator,
zmienione łożyska w silniku i uszczelniacze , silnik w stanie bardzo dobrym praktycznie co się dało to wymieniona albo zregenerowane :D
Tuning wykonany na kwotę około 1500 zł
Wszystkie seryjne 50 i 80 wymiękają
full crossie albo jakimś lepszym silniczku w apce