Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1988 r.
Zamość
59 cm3
5 KM
0.00 s
Witam!
Kupiłem go w takim stanie jaki jest na zdjęciach za 980zł. Motorek sprawuje się dobrze, nie narzekam ;]
(26.06.2012r.) EDIT:
Witajcie, motorek jest obecnie po remoncie generalnym. Miał kilka mankamentów które trzeba było zrobić. W silniku znajdują się nowe łożyska SKF, dodatkowo nowy tłok i pierścienie. Cylinder 50 cmm oryginał po szlifie ma pojemność 59 cmm. Kupiłem nowy gaźnik AMAL 16 mm. stary gaźnik 16n-3 był zepsuty przez co motor stał dłuższy okres i oprócz tego zapłon tak samo do wymiany. Kupiłem nowy zapłon na stazecie, elektronik MZA.
Pozdrawiam i zapraszam do komentowania! : ]
Wszystko co zrobiłem w nim, napisałem w opisie. Ale nie wydaje mi się że jest to tuning, tylko remont : ))
Cylinder 59 cmm, gaźnik AMAL 15mm, łożyska SKF, zapłon elektronik 12v. Wymieniłem te części które są nowe :D
Seryjne miękkie i wygodne zawieszenie ;]
Wracając od kolegi (14 km od domu), simek nie chciał odpalić, miał przedmuch, musiałem prowadzić go do domu. Na szczęście był ze mną kumpel i holował mnie rometem. Nie ma to jak romet! :D
Chcę kupić do niego:
- spawaka lub leo vince\'a
- zapłon ducatti energia
- migacze chromowane mini
- chcę kupić folię sticker bomb do obklejenia plastików kryjących silnik i elektrykę
- owiewka ufo
Plusy:
+Manualna skrzynia biegów
+Szybki i zrywny
+Małe spalanie
+Duża dostępność orginalnych części
Minusy:
-Brak
75km/h na prostej przy 50ccm.
Tańszej benzynie, lepszych drogach.