Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1981 r.
Czosnów powiat nowodworski
60 cm3
9 KM
0.00 s
Simson częściowo przejęty po tacie :) Zielony przed remontem, czarno czerwony aktualnie :)
***Mechaniczny***
-Cylinder 60/4/3;
-Gaźnik Amal 21T
-Wydech "spawak" na 9500 obrotów - jeszcze w drodze do mnie ;)
-Zębatka zdawcza 17z dla poprawienia prędkości
***Optyczny***
-Czarno-czerwony matowy lakier
-Polerka dekli silnika
-Odmalowanie ramy
-Całe czerwone amortyzatory
Ogólnie pojazd nieco odmłodzony, o sportowym charakterze :)
Silnik w większości oryginalny, cylinder zmieniony na 60/4/3, gaźnik na Amala 21T, wydech dospawany pod konkretnie ten cylinder, strojony na 9500 obrotów. Wszystkie części takie jak wał, skrzynia biegów itp zostały oryginalne DDR.
-Dwusuwowy
-Jednocylindrowy
-Chłodzony powietrzem
-Cztery biegi
Zawieszenie jest w pełni oryginalne DDR, jedyne co to tylne amortyzatory przemalowane na kolor czerwony.
Wyprawa (przed przerobieniem motoru) na stację benzynową oddaloną o 8 kilometrów, podczas której będąc na stacji powietrze mi zeszło z dętki, a do gaźnika dostał się olej - silnik oczywiście przestał palić. Pobiegałem z nim trochę i w końcu odpalił, ale zasłona dymna była niezła :)
W zimę:
-Zegary Smoke Gauge lub podobne;
-Może Gas-Box własnej roboty;
-Wymalowanie na bokach baku napisu Simson, aktualnie pracuję nad szablonem
+Po prostu Simson :)
+Jak na trzydziestolatka bardzo zrywny
+Ładny wygląd
-Czasami zdarzają się awarie;
-Problemy z regulacją zapłonu
Rozbujanie seryjnego jeszcze Simsona do prędkości 70 km/h po równej drodze przy pierścieniach grających niczym dzwony z bazyliki i niewyregulowanym gaźniku :)
Tuningu Big Bore na 130 cm :)
Proszę o komentarze, odwdzięczę się tym samym :)