Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
Gołdap
60 cm3
0.00 s
Zdobyłem go w częściach .Złożyłem i doprowadziłem go do tego stanu jak na foto dzięki ciężkiej i wytrwałej pracy pomógł mi w ty tato.
Mechaniczny;
-Cylinder 60cm
-Gaźnik 16N 1-8
-Zębatka 17z a następnie 18z
Optyczny to tylko podcięty przedni błotnik(nie rajcuje mnie podginanie siedzenia czy zakładanie owiewki typu tiger)
W 99% jest oryginalny tylko ma założony nowy cylinder i tłok oczywiście.Spełnia moje wymagania. Nowy zestaw almota jak na razie docieram.
Oryginalne DDR dobrze się spisuje na polskich drogach sprawia uczucie jak by nie było dziur na drogach. Przynosi przyjemność z jazdy;)
Najdalsze to około 10km czerpie z tych podróży same przyjemność przy żadnej mnie nie zawiódł chce jak najszybciej polepszyć ten wynik. Wynik poprawiony do 44km nie zwątpiłem w niego i mnie nie zawiódł.Oby tak dalej;)
Fajnie by było mieć skrzynie 5b.
Posiada same plusy ale, tym najważniejszym jest to że, to Simson. Nigdy nie wymienię go na jakieś chińskie gówno.
Jeszcze dokładnie nie sprawdzałem ale ostatnio było pomiędzy 80-90km/h jeszcze przyśpieszał ale nie chciałem go katować bo jeszcze troszkę muszę dotrzeć i wtedy sprawdzę jaki wynik osiągnę. Zadziwił mnie ale prawda 110 km/h.
Honda CBR 1000RR