Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:

1985 r.
Wadowice
50 cm3
4 KM
7 Nm
0.00 s
Kupiłem go w grudniu 2006, był w tragicznym stanie.
Silnik zatarty, skrzynia zniszczona, brak startera i kilka innych rzeczy.
W ogóle nie sprawna instalacja 6V, zniszczone kierunkowskazy, żadnych żarówek.
Rama skrzywiona, opony łyse, przednie zawieszenie zatarte, lakier w stanie masakrycznym.
Przez te miesiące posiadania go wymieniłem mu 80%, udało mi się go doprowadzić do stanu oryginalności.
Został pomalowany niebiesko-fioletowym metalikiem w ostatnim czasie
i przeszedł totalną wymianę instalacji elektrycznej z 6V na 12V.
Rama została wyprostowana, silnik i zawieszenie doprowadzone do porządku.
Opony i kilka innych rzeczy zostało wymienione.
Jeśli chodzi o tuning jest to minimalna część pracy nad tym motorkiem.
Staram się trzymać wizualnie oryginału.
Z kolei nad mechanicznym tuningiem jeszcze się zastanawiam.
Silnik w pełni jest złożony na podzespołach DDR.
Jest to dwusuwowy motorek o pojemności 50ccm posiadający 4 biegową skrzynkę z klinem przesuwowym.
Moc jaką osiąga ten silniczek to około 4-5KM przy 6000obr/min.
Maksymalny moment obrotowy wynosi 7-9Nm.
Jak na potocznie nazwaną 50`tkę jest szybki bo wyciąga około 75-80km/h a zarazem ekonomiczny bo pali w granicach 2-3l na 100km.
Zawieszenie jest w pełni oryginalne i bez zmian.
Z przodu hydrauliczne o skoku 130mm.
Z tyłu również hydrauliczne o skoku 85mm.
Każda podróż bądź przejażdżka jest według mnie pamiętna.
Zawsze coś ciekawego lub mniej się wydarzy.
+ oryginalność
+ ekonomiczność
+ niezawodność
+ osiągi
+ zwrotność
+ niezależność
- poprzedni właściciel, który go bardzo zaniedbał.
Osiągnięciem już jest to, że go w ogóle mam i to, iż jeździ...
Chyba każdy napotkał opory rodziców odnośnie kupna motoroweru, więc o tym nie będę opowiadał.
Z kolei kontynuując moje stwierdzenie że osiągnięciem jest już to, że jeździ wystarczy poczytać opis.
Honda CBR 900
Yamaha R6
Yamaha R1
Suzuki Hayabusa