Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2010 r.
72 cm3
6 KM
0.00 s
GB Street. Kiczowaty, tani, ale jeździ. Nawet całkiem przyjemnie, powiedział bym.
=========
SPRZEDANY
=========
* Założyłem zestaw 80 (72)ccm.
* Założyłem zegary od Hondy NSR
* Wytłumiłem częściowo drgania w podnóżkach.
* Wykonałem stelaż pod kufer.
* Filtr paliwa.
* Owiewka.
* Nowe manetki.
* Końcówka na tłumik od kranu :D
* Zębatka zdawcza 14z.
* Świeca irydowa i fajka NGK.
* Opona Michelin z tyłu.
* Filtr stożkowy.
* Siatka na tył siedzenia.
* Cały nowy układ wydechowy
Silnik jak to silnik. Chińska kopia silniczka Hondy. Na razie chodzi. Nie zaciera się, nie grzeje, nie wydaje dziwnych odgłosów.
Wywaliłem kiczowatą główną stopkę. Nie dość że klekotała, to jeszcze zaczepiała o badyla.
Tylne amorki za twarde.
Przejażdżka pod granicę z Białorusią i zauważenie po powrocie urwanej śruby od tylnego amorka.
Pierwsza przejażdżka z tatą (on jechał Jawą TS) - około 80 km :)
Żadnych - motorower sprzedany.
+ Tani
+ Ładny
+ Ekonomiczny
+ Przyjemnie się prowadzi
+ Jeździ :)
+ Mnóstwo tanich do kupna części w razie awarii lub chęci przeróbek
====================
- Chińskie wykonanie
- Wszechobecne drgania, brzęczenia i klekotania
- Lubi rdzę
- Kilka poronionych błędów konstrukcyjnych (ssanie po prawej stronie, zbyt miękka sprężynka podtrzymująca stopkę główną itd.)
- Gówniane opony
- Nieprawidłowo działające (lub wcale) zegary
- Praca sprzęgła
- Za twardy tył
- Za twarde siedzenie
60km/h na leśnej, porozjeżdżanej \\\\\\\\\\\\\\\"drodze\\\\\\\\\\\\\\\" (cud że się nie zabiłem).
85km/h na prostej z lekkiej górki z zamontowanym stożkiem, 14z i przy okazji ugotowany olej :).
====================
Swoją drogą nie należy wierzyć w bajki, że na 50ccm i 12z GB i pochodne osiągają 80km/h. Trzeba pamiętać, że licznik pod wpływem drgań potrafi zawyżyć prędkość o 20-25km/h lub więcej.
Tak więc fabryczny GB Street (i pochodne) pojedzie max te 60-65km/h.
Yamaszce WR 400