Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:

1984 r.
Skierniewice
60 cm3
6 KM
0.00 s
Mój simek nie jest może najlepszy. Była to wersja S51N czyli ta najuboższa, 3 biegowa.Zrobiłem 4 biegową skrzynie. Dekielek z 4 tez sie wykołowało. Przerobiłem mu instalacje na 12v. Kierunki, stacyjka wszystko jest. Myślę nad nowym lakierem. Wszystko poklei.
-60/4 po szlifie
-Węgierski, polerowany tłok, polerowane i powiększone kanały, rozwiercony i przerobiony wydech, i dolot mieszanki do cylindra
-Gaźnik BING 17(R) DDR
-Zębatka 16z
-Nowe kierunki w kolorze simka
-Podniesiony tył, co dodaje trochę kształtu
-Podniesiona rura na enduro
-Nowe mocowanie tylnego klosza
-Biały klosz z tyłu
-Białe kierunki od MZ ETZ
-Założona instalacja 12v (stacyjka, kierunki...)
-Stopka boczna
-Zapłon elektronik 12v, nareszcie pali jak trza ;]
-Neony i diody
-Kartofel z tyłu
Założony zestaw 60ccm, reszta DDR
Założyłem mu skrzynie 4, bo miał 3, dekiel 4 też jest ;]
Miękkie, ale nie do przesady, wygodne
Jak widać Simson jest wyższy. Te amorki są amatorskie, ale z czasem...
Każda
Coś mocniejszego
Legenda, tylko trochę zaczął się sypać
Podobno ładnie ciągnie
Real v-max - 75km/h, jak zawieje to nawet 85 poleci xDD
Czymś większym ;]