Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1984 r.
49 cm3
3 KM
0.00 s
Simek S51 B1-3 przerobiony na Enduro. (w sumie tylko oslona, tłumik i kolanko) Mam go już prawie rok. Jak narazie jestem zadowolony (prawie) i nie żałuje xD
Tylko wizualny. Ale dokładnie nie jestem w stanie powiedzieć co jest od czego itd bo robił to poprzedni właściciel.
Silnik po remoncie.
-Cylek 60ccm (nie almot)
-Nowa głowica
-Tłok KPL MZA
-Wszystkie łożyska i simmery
-Nowy gaźnik
itp itd.
Ogólnie cyka jak nówka, sprawuje się bardzo dobrze, jest bardzo mocny jak na motorower i nie zawodny :D
Seryjne. Bardzo wygodne. W planach tył od MZ :D
Jak go kupiłem... zepsuł sie, a do domu było jeszcze prawie 70km :P
Wizualka... tylna opona \"Slick\", Malowanie na kolor Ciemny Śliwkowy metalik . Polerka całego silnika.
Silnik(plany do których nigdy zapewne nie dojdzie :P):
-Remont CAŁEGO silnika
-Cylinder 70/4 DDR Tabori
-Gaźnik 21mm (jakiś amal, dellorto czy jakiś inny o przelocie 21mm)
-Wał S70 MZA z wypełnieniami
-Tłumik spawany pod pojemność i cylinder
-Koszyk S70
-Zębatka 16Z
-Może stożek... ale nie jakiś badziewny z alledrogo..
-Zmiana skrzyniki na 4B z małymi modami.
-Być może coś po kombinuje z zapłonem (który jest beznadziejny)
chyba tyle. :)
+ Bardzo zrywny
+ Wygląd (prawie jak MZ :P )
+ Małe spalanie
+ Łatwo dostępne części
+ BARDZO Tani w utrzymaniu 2-2,5L/100km
+ Dość bez awaryjny
- Jeśli gaźnik jest już zmęczony życiem - są z nim ciągłe problemy
- Ciągłe problemy z zapłonem - platyny...
- z minusów to chyba tyle
To tylko motorower... osiągnięć brak ;)
MZ ETZ 301