Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
Stary żmigród
60 cm3
7 KM
10.00 s
Simsonka kupiłem w pazdzierniku 2010 poczatkowo byly problemy z silnikiem ale juz wszystko gra ;D
Z dniem 27.08.2011 Simek dostał Cylinder 60/4/3 by Luken
Mechanika
-cylek 60/4/3
-tłok MZA
-stożek
reszta to seria ;p
Optyka
-tylnia opona Pirelli SL60 120/80/12 i został błotnik ;p
-dymione kierunki z przodu bedą i z tyłu
-podłoda (wykładzina ala blacha ryflowana ;D )
-zwykły z cylkiem 60/4/3 by Luken
-skrzynia 4b
seria
1.zaraz po zamontowaniu nowego cylindra 20 km od domu poszedł wał i trzeba bylo dzwonic po kolege zeby zaholował do domu ;) na szczescie miałem drugi silnik i wał był
2. wracanie 30 km z urwanym cięgnem do zmiany biegów (jak to mówił grzesiekgr3 \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"czwórka i spód\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\";]
-kupic inny wał najlepiej MZA z wypełniaczami
-moze jakas 70/ jest juz 60 /4/3
-zrobic spawaka pod ta pojemnosc
-zmienic gaźnik
+ mało pali (wiecej jak motorynka ale ujdzie)
+ niezawodny
+ mocny
+ szybki 85 na prostej i 95 z góry (tyle wskazuje licznik ale moze troszke oszukiwac ;p)teraz dotarcie to nie wiadomo jak z tym
+ to jest Simson
- nie ma ;p
-Na stopkach brakło skali na liczniku ;p;p ale mogło byc ze 110 km/h ;];]
Zobaczymy jak sie bedzie sprawowała 60/4/3
tanszym paliwie ;]