facebook
System PJ
to 129 364 pojazdów na 669 350 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Romet Ogar 200 1986r

Oglądano już 7398 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Romet Ogar 200 »
  • Rocznik

    1986 r.

  • Właściciel

    mateusz200

  • Kategoria

    Motorowery

  • Lokalizacja

    cieszyn

  • Pojemność

    60 cm3

  • Moc

    5 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Romet ogar 200 mój sprzęt, którym aktualnie jeżdżę(!!!!),

    Opisy ZDJĘĆ:
    1- pierwsza przejażdżka po poskładaniu silnika(docieranie!!!)
    2-silnik kiedyś....
    3-ogar przed wyjazdem na zlot(przygotowania)
    4-mała pamiątka naklejka ze zlotu (jeszcze jest)
    5-polerka''
    6-;)
    7-wzmacniany wał, który założyłem podobny(2 łożyska igiełkowe)
    8-........
    9-motor na każdą porę roku...
    10-aktualny stan silnika 31.12.07

  • Tuning

    Generalny remont silnika MASA NOWYCH CZĘŚCI!!!
    przeróbka tłumika na czysty przelot tzn brak dławika ale jest zatyczka i jest opór ,gaźnik + dysze 70 i 40 , rozwiercony króciec oryginalny powiększony i polerowany w środku , 60cm3(57,89cm3) powiększone, przesunięte i polerowane niektóre kanały , wał ''wyczynówka'' i łożyska skf c3 trochę to daje bo ponad 4km mocy ....
    nowe simeringi i zębatki napędu i jeszcze inne kartery z nową skrzynią biegów

    CO BĘDZIE:
    -nowy wydech leo vince + kolanko (kiedyś)
    -podkowa skrzyni korbowej
    - większa zębatka 13 na wałku zdawczym łożyska skrzyni

  • Silnik

    Silnik produkcji Czechosłowackiej JAWA 223, 3 biegowy dwusuwowy boxer.chłodzony powietrzem ,
    Części wymienione(remont generalny):
    - cylinder 60cm3( w zasadzie 57,89)
    - wał ''wyczynowy'' (łożysko igiełkowe na sworzniu...)
    - nowe łożyska SKF c3 , simeringi
    - nowy przerywacz PAL, kondensator PAL, świeca NGK BP6H , cewka niskonapięciowa, przewód i fajka NGK przeciw zakłóceniowa,
    - nowe ''sportowe'' dysze 70 i 40, nowy zawór zamykający paliwo(góra komory pływakowej)regulacja paliwa w komorze pływakowej

  • Zawieszenie

    przód twardy ale chodzi (nowe tuleje, bardzo sztywne,lekko obniżony) i tył oryginał miękki i dobry na nasze polskie drogi

  • Pamiętna podróż/przygoda

    dużo ponad 2 tyś;) w sumie:P

  • Perspektywy

    SPRZEDAM
    SPRZEDAM
    SPRZEDAM


  • Plusy i minusy pojazdu

    +75km/h w porywach
    +dobrze się zbiera ( ma buta) udany remont 4km
    +głośny tłumik
    +fajnie idzie remont zaliczam do udanych warto było
    +zrobiłem nim już około 2000km bez ''żadnej większej awarii'' jak dla mnie;)
    -dużo pali ponad 4l przy żyłowaniu
    -tylne koło już zrobione wymienione szprychy

  • Osiągnięcia

    2000km po remoncie bez awarii,
    osiągnięcia to ogar ,którego posiadam jest naprawdę mało awaryjny pod warunkiem, że wszystkie wymiany i naprawy robimy na bieżąco, ten motorek dużo potrafi wytrzymać i się odwdzięczyć właścicielowi


  • Marzę o...

    bezawaryjnej jeździe, tanim paliwie, zachować go jak najdłużej w takim stanie i jeszcze lepszym zbieram kasę na remont wski

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Opel Corsa
  • Honda Varadero
  • Rex RS 450
  • CZ 175/477 Sport
  • Kingway Fonero
  • Własne Projekty Motorower

Co robią kierowcy na PJ