Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:

1986 r.
cieszyn
60 cm3
5 KM
0.00 s
Romet ogar 200 mój sprzęt, którym aktualnie jeżdżę(!!!!),
Opisy ZDJĘĆ:
1- pierwsza przejażdżka po poskładaniu silnika(docieranie!!!)
2-silnik kiedyś....
3-ogar przed wyjazdem na zlot(przygotowania)
4-mała pamiątka naklejka ze zlotu (jeszcze jest)
5-polerka''
6-;)
7-wzmacniany wał, który założyłem podobny(2 łożyska igiełkowe)
8-........
9-motor na każdą porę roku...
10-aktualny stan silnika 31.12.07
Generalny remont silnika MASA NOWYCH CZĘŚCI!!!
przeróbka tłumika na czysty przelot tzn brak dławika ale jest zatyczka i jest opór ,gaźnik + dysze 70 i 40 , rozwiercony króciec oryginalny powiększony i polerowany w środku , 60cm3(57,89cm3) powiększone, przesunięte i polerowane niektóre kanały , wał ''wyczynówka'' i łożyska skf c3 trochę to daje bo ponad 4km mocy ....
nowe simeringi i zębatki napędu i jeszcze inne kartery z nową skrzynią biegów
CO BĘDZIE:
-nowy wydech leo vince + kolanko (kiedyś)
-podkowa skrzyni korbowej
- większa zębatka 13 na wałku zdawczym łożyska skrzyni
Silnik produkcji Czechosłowackiej JAWA 223, 3 biegowy dwusuwowy boxer.chłodzony powietrzem ,
Części wymienione(remont generalny):
- cylinder 60cm3( w zasadzie 57,89)
- wał ''wyczynowy'' (łożysko igiełkowe na sworzniu...)
- nowe łożyska SKF c3 , simeringi
- nowy przerywacz PAL, kondensator PAL, świeca NGK BP6H , cewka niskonapięciowa, przewód i fajka NGK przeciw zakłóceniowa,
- nowe ''sportowe'' dysze 70 i 40, nowy zawór zamykający paliwo(góra komory pływakowej)regulacja paliwa w komorze pływakowej
przód twardy ale chodzi (nowe tuleje, bardzo sztywne,lekko obniżony) i tył oryginał miękki i dobry na nasze polskie drogi
dużo ponad 2 tyś;) w sumie:P
SPRZEDAM
SPRZEDAM
SPRZEDAM
+75km/h w porywach
+dobrze się zbiera ( ma buta) udany remont 4km
+głośny tłumik
+fajnie idzie remont zaliczam do udanych warto było
+zrobiłem nim już około 2000km bez ''żadnej większej awarii'' jak dla mnie;)
-dużo pali ponad 4l przy żyłowaniu
-tylne koło już zrobione wymienione szprychy
2000km po remoncie bez awarii,
osiągnięcia to ogar ,którego posiadam jest naprawdę mało awaryjny pod warunkiem, że wszystkie wymiany i naprawy robimy na bieżąco, ten motorek dużo potrafi wytrzymać i się odwdzięczyć właścicielowi
bezawaryjnej jeździe, tanim paliwie, zachować go jak najdłużej w takim stanie i jeszcze lepszym zbieram kasę na remont wski