Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2009 r.
50 cm3
3 KM
0.00 s
Zakupiony w 2009 w salonie. Dużo razem przeżyliśmy.
Przejechane 5900+km
SPRZEDANY 3.09.2011r.
Bardzo zżyłem się z tą maszyną przez te 3 sezony. Najpierw nie traktowałem jej poważnie, ani z sentymentem. Ale z perspektywy czasu i modyfikacji jakie poczyniłem to na prawde świetny motor. Nie jest psujny, ma fajny design, części są niedrogie i jest ekonomiczny.
Wizualny:
-neony (1m taśmy LED)
-angel eyes własnego projektu (zdjęte- na sprzedaż)
-kierunki mini LED,
-czerwone obręcze na kołach,
-szersza opona z tyłu.
-usunięcie odblasków z błotnika przedniego.
Mechaniczny:
-odblokowany moduł
-stożek gąbka(coś jak Polini AirBox)
Znana jednostka napędowa. 1 cylinder, 4-sówowy, chłodzony powietrzem.
Nigdy nie narzekałem.
Jedyny problem to jazda w deszczu.
Psujność:
Sprzęgło szlag trafił.(po 3 sezonach i prawie 6000 km.)
Pęknięta osłona łańcucha (7079km)
Zawieszenie:
Z przodu 2 teleskopy. Z tyłu 1 centralny amortyzator.
Bez zastrzeżeń.
Hamulce:
Przód i tył tarczowe hydrauliczne, dwutłoczkowe.
(Ostatnio zmienione klocki)
Każda jest pamiętna.
Kilka z nich:
-Podróż do Skawiny,
-Wycieczki z dziewczyną do Bielska.
-Powrót z Bielska w pełnym deszczu(50km).
Negatywnie pamiętna:
Pierwsza dłuższa jazda. Wywrotka, rozbicie lewego klosza kierunkowskazu i urwanie ścięgna od zmiany biegów. Póżniej powrót 15km na jedynce(10km/h)
Na innych pojazdach:
-Jazda Hondą Shadow 900.
-Jazda Suzuki Intruderem 1800.
Już niedługo:
-Pozbycie się złomu z tyłu i dorbienie zgrabnego błotniczka jak w R1.
-Generalnie czyszczenie cylindra i gaźnika.
-Nowy cylinder 72ccm.
Może kiedyś:
-Pozbycie się napisów \"zipp\" i \"shock\" (co o tym myslicie?)
+Wygodny,
+Jedyny taki w mieście,
+jedyny taki w Polsce :D,
+Dosyć szybki,
+Ekonomiczny,
+Lekki,
-tylko dosyć szybki.
-powrót drgania osłony.
- pier***one plastiki...
-Wbrew filmikowi na YT simson nie ma szans;p (testowane na 3 simsonach w różnych warunkach)
-Ok 100-105 z największej góry
Jakiś stary mercedes chciał mnie wtedy wyprzedzić jednak jak zaczął manewr to się po chwili schował.)
SUZUKI GSR 600
Jeśli raz się wsiadło na większy motor nie chce się już wsiadać na mniejszy... Zostało mi to od czasu jak zrobiłem ponad 100km Hodzią CBR 125.
_________________________________________________________
Po jeździe Honda Shadow: Jeśli się wsiadło na dobrego Chopera to nie chce się wsiadać na żadną 125, a co dopiero na 50.