facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 425 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Zipp Shock 2009r

Oglądano już 5360 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Zipp Shock »
  • Rocznik

    2009 r.

  • Właściciel

    Versal21

  • Kategoria

    Motorowery

  • Pojemność

    50 cm3

  • Moc

    3 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Zakupiony w 2009 w salonie. Dużo razem przeżyliśmy.
    Przejechane 5900+km

    SPRZEDANY 3.09.2011r.

    Bardzo zżyłem się z tą maszyną przez te 3 sezony. Najpierw nie traktowałem jej poważnie, ani z sentymentem. Ale z perspektywy czasu i modyfikacji jakie poczyniłem to na prawde świetny motor. Nie jest psujny, ma fajny design, części są niedrogie i jest ekonomiczny.

  • Tuning

    Wizualny:
    -neony (1m taśmy LED)
    -angel eyes własnego projektu (zdjęte- na sprzedaż)
    -kierunki mini LED,
    -czerwone obręcze na kołach,
    -szersza opona z tyłu.
    -usunięcie odblasków z błotnika przedniego.

    Mechaniczny:
    -odblokowany moduł
    -stożek gąbka(coś jak Polini AirBox)

  • Silnik

    Znana jednostka napędowa. 1 cylinder, 4-sówowy, chłodzony powietrzem.

    Nigdy nie narzekałem.
    Jedyny problem to jazda w deszczu.

    Psujność:
    Sprzęgło szlag trafił.(po 3 sezonach i prawie 6000 km.)
    Pęknięta osłona łańcucha (7079km)

  • Zawieszenie

    Zawieszenie:
    Z przodu 2 teleskopy. Z tyłu 1 centralny amortyzator.
    Bez zastrzeżeń.

    Hamulce:
    Przód i tył tarczowe hydrauliczne, dwutłoczkowe.
    (Ostatnio zmienione klocki)

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Każda jest pamiętna.
    Kilka z nich:
    -Podróż do Skawiny,
    -Wycieczki z dziewczyną do Bielska.
    -Powrót z Bielska w pełnym deszczu(50km).

    Negatywnie pamiętna:
    Pierwsza dłuższa jazda. Wywrotka, rozbicie lewego klosza kierunkowskazu i urwanie ścięgna od zmiany biegów. Póżniej powrót 15km na jedynce(10km/h)

    Na innych pojazdach:
    -Jazda Hondą Shadow 900.
    -Jazda Suzuki Intruderem 1800.

  • Perspektywy

    Już niedługo:
    -Pozbycie się złomu z tyłu i dorbienie zgrabnego błotniczka jak w R1.
    -Generalnie czyszczenie cylindra i gaźnika.
    -Nowy cylinder 72ccm.




    Może kiedyś:
    -Pozbycie się napisów \"zipp\" i \"shock\" (co o tym myslicie?)

  • Plusy i minusy pojazdu

    +Wygodny,
    +Jedyny taki w mieście,
    +jedyny taki w Polsce :D,
    +Dosyć szybki,
    +Ekonomiczny,
    +Lekki,

    -tylko dosyć szybki.
    -powrót drgania osłony.
    - pier***one plastiki...

  • Osiągnięcia

    -Wbrew filmikowi na YT simson nie ma szans;p (testowane na 3 simsonach w różnych warunkach)

    -Ok 100-105 z największej góry
    Jakiś stary mercedes chciał mnie wtedy wyprzedzić jednak jak zaczął manewr to się po chwili schował.)

  • Marzę o...

    SUZUKI GSR 600


    Jeśli raz się wsiadło na większy motor nie chce się już wsiadać na mniejszy... Zostało mi to od czasu jak zrobiłem ponad 100km Hodzią CBR 125.

    _________________________________________________________
    Po jeździe Honda Shadow: Jeśli się wsiadło na dobrego Chopera to nie chce się wsiadać na żadną 125, a co dopiero na 50.







Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Suzuki Bandit 650
  • Alfa Romeo 145
  • Yamaha DT 80
  • Mercedes C
  • Mitsubishi Lancer
  • Romet 50 T-1

Co robią kierowcy na PJ