Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1988 r.
Jaworzno
55 cm3
5 KM
4 Nm
0.00 s
Motorek kupiony w 2005 roku, był w opłakanym stanie, v-max nie przekraczał 45 km/h, gaźnik ciekł gdzie się dało, światła działały w kratkę.
http://www.bikepics.com/members/15olo/88ogar200/
http://dwusetka.mojemoto.pl/
Techniczny:
- oryginalny cylinder przeszlifowany na 55cm3
- skorygowane kanały płuczące
- przeniesione i powiększone okna
- polerka skrzyni korbowej
- moduł zapłonowy firmy Digitech (pozbyłem się w ten sposób kondensatora, który lubi nawalać, odległość elektrody na świecy 1mm)
- czeski tłok jednopierścieniowy i oryginalny sworzeń (w zestawach tuningowych znajduje się dużo cięższy)
- wał "ucywilizowany" (w dolnej i górnej główce korbowodu łożyska igiełkowe w koszyku)
- gaźnik BVF 19N1
- łożyska SKF i FAG z luzem C3
- tłumik sportowy prod. czeskiej. (maksymalna moc przy 7500 obr/min, większa od oryginalnej, mniejszy moment obrotowy.)
- wszystkie cewki przezwojone na 12V, całkowita moc alternatora to ok. 55W
Wizulany:
- kierunki kwadrat od MZ, białe klosze
- polerka silnika
Jawa typ 223, po remoncie, odblokowany i po "usprawnieniu". 3 biegi.
Przód - zawieszenie z Charta.
Tył - w pełni zregenerowane amortyzatory z MZ ETZ
- nowe opony
- tylna lampa diodowa
- światło stop załączane przednim i tylnym hamulcem
- ręcznie wykonany tłumik (tzw spawak)
- obrotomierz
- zapłon bezstykowy
+ po modyfikacjach szybki jak na 200
+ również dzięki modyfikacjom brak problemów z zapłonem
+ całość instalacji z akumulatora (światła również)
- póki co w fazie prac, nie nadaje się do jazdy :(
www.moto.kirc.pl
Honda CB500