Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1988 r.
49 cm3
2 KM
0.00 s
Kupiony w 2010 roku, nie palił. Wymieniłem w nim: magneto, iskrownik x 2, gaźnik, żarówki, stacyjkę, tłok, pierścienie, dźwignie rozrusznika, instalacje elektryczną, tylni błotnik i lampę, podnóżek, osłonę łańcucha, cewkę zapłonową x2, kondensator x3, tylna oponę i dętkę, tłok, pierścienie
Ogólnie nie opłacalny w naprawie. Miałem Ogara 200 z silnikiem JAWA 223 - w porównaniu do tego motoroweru to Romet Ogar 200 jest bezawaryjny (w ciągu 3 lat zapłon ustawiałem 2 razy). Dezamet 023 - zemsta polskiej myśli technicznej.
Owiewka z osłony licznika od Fiat 126, nowy cylinder 55 ccm (kupiony 23.04.2011) (30.04.2011 się zatarł, poszedł wał korbowy, tłok, pierścienie, cylinder)
Fabryczny (wiecznie się sypiący), według mnie zemsta krajowych inżynierów z Dezametu. (teraz brak, sypnol się w maju 2011r)
Jak w każdym Romecie. O dziwo tylne zawieszenie po 23 latach jest wyśmienite
Zajechanie cylindra 60 ccm - największe padło na świecie (skrzywił korbowód, połamał pierścienie)
Sprzedam, zdekompletowany, bez silnika (pęknięte mocowanie) i kół, po przeglądzie - jest tabliczka znamionowa zastępcza, ciągliwość umów. 350 zł, do negocjacji
sprzedaży resztek tego złomu