Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2010 r.
Wrocław
80 cm3
3 Nm
0.00 s
kupiony 16.02.2011 z myślą o szybkim i tanim przemieszczaniu się po mieście. Na razie przejechane 499km,(20.03.2011) ale głównie poza miastem z racji docierania.
Przebieg 2343km - stan na 25.05.2011
Przebieg 4324 km - 16.09.2011
Póki co, spaliły mi się 3 żarówki: mijania, stopu i jedna podświetlająca licznik.
Ponadto przez zepsuty czujnik w stopce bocznej wariował mi zapłon, ale już naprawione.
Do tego przekręciłem gwint w karterze przy dokręcaniu śruby spustowej i musiałem bawić się w nagwintowywanie na większy rozmiar.
póki co:
- dopompowałem koła i po dokręcałem śrubki;]
- wyciągnąłem zwężkę z filtra powietrza i trochę stuningowałem seryjną puszkę
- tankuję V-powera
- naoliwiłem i nasmarowałem wszelkiego rodzaju cięgna, połączenia metalowe i metalowo-plastikowe
- dysza 80\'
- zębatka zdawcza 15z
Od 14.03.2012 Nowy większy cylinder. Teraz to już nie ten sam Benzer... :)
pionowy, ponoć na licencji Hondy, niby 4,7KM przy 8700 rpm, a na homologacji napisane, że 2,2kW przy 7000rpm czyli około 3KM.
Po wymianie cylindra z tłokiem na 80(72)ccm, Benzer wreszcie zaczął przyspieszać i żwawiej jechać.
daje rade nawet na dużych dziurach
pierwsze ruszenie spod domu..1...sprzęgło i...gdzie jest 2?
- wymiana tylnej zębatki z 41z na 38z, ale to już po wymianie cylka na większy;
- lepszej jakości oponki...albo coś większego
Zacznę od minusów:
- liche opony;
- przekłamujące liczniki
Plusy:
- tani;
- oszczędny;
- praktyczny;
- sprawny! !!!
było: ponad 80km/h z dosyć stromej górki i 70km/h po prostej.
Jest: z lekkiej górki około 100km/h licznikowe.
Realne 80km/h mierzone GPSem pojdzie.
wielu rzeczach :P