Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2010 r.
DROP
49 cm3
5 KM
0.00 s
Fajna maszyna jak na początek... ;)
-filtr stożek- to był głupi pomysł... :)
-żarówki xenonowe
-naklejki "ścigacz.pl"
-przedłóżki amortyzatorów- po małych przeróbkach, ale ok
-cylinder 110ccm skrócony o 4mm czyli 88ccm... :D
139FMB
Bardzo dynamiczny, nie wiem jak to możliwe... Ale realny V-max (według nawigacji) 85km/h... Bez problemu idzie na kolo... UWAGA!!! W tym moto siedzi oryginalnie cylinder 72ccm, więc proszę bez komentarzy jak ktoś napisze że jego ferro leci 90km/h... :D
Przód miękki
Tył twardy
Zaspany jechałem do shl... Wymusiłem na skrzyżowniu... :D
Gościu mnie strąbił... Odrazu się obudziłem... :)
-zestaw 72ccm
-chłodnica oleju
-lusterka carbon
-kierunki carbon
-tankpad carbon
-siatka bagażowa
-szybka od owiewki obklejona folią carbonową
już niedługo dodam zdjęcia po full tuningu... ;)
+ duży ciężar, czyli dobra przyczepność
+ dynamiczny silnik
+ V-max ok 80km/h
+ zaje**ste przyspieszenie
+ jeszcze lepszy dźwięk
- za miękki przód
-Prześcignąłem kolegę, który jechał skuterem Honda (przytarłem mu nosa)
-cały sezon bez gleby... :D
No jakaś rodzinka i wogóle... ;)