Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
Frysztak/Pułanki
2 KM
0.00 s
Jest to druga wersja motoroweru dwuosobowego powstałego w oparciu o o konstrukcję 50 T3, dostosowaną do dwubiegowego silnika Dezamet. Ogar 205 ma zmienioną konstrukcyjnie ramę, dostosowaną do silnika Dezamet, obszerną skrzynkę narzędziową z miejscem na zapasowe akcesoria typu świeca zapłonowa, żarówki itp. W tym modelu wprowadzono zmodernizowaną przednią i tylną lampę z zewnętrznymi przyłączami. Produkcję zakończono w 1993 roku.
Podoba mi się taki, jaki jest.
Silnik - dwusuwowy, jednocylindrowy, chłodzony powietrzem
Typ silnika - 023 DEZAMET
Stopień sprężania - 8
Gaźnik - GM12F1
Skrzynia biegów - dwubiegowa
Instalacja elektryczna - 6V - 20W
Świeca zapłonowa - F80 Iskra
Masa w stanie suchym - 58 kg
Zużycie paliwa - 2,4 l/100 km
Pojemność zbiornika - 9 l
Prędkość maksymalna - 60 km/h
Sprężynowe, amortyzowane. Bardzo miękkie.
Pomalować części nie przemalowane, i zachować go w stanie takim, jakim jest
+ bezawaryjność
+ duża moc jak na 21 letnią konstrukcję silnika
+ bardzo tanie części zamienne
+ ładny dźwięk
+ bardzo mocne światła
+ bardzo wygodne , miękkie zawieszenie i kanapa , można bez problemu podróżować na dłuższych trasach .
Nie robię wyścigów, ale kiedyś nieudało się mi wyprzedzić MZ ETZ 250.
O dużoo rzeczach.
np.
Tańsze paliwo.
Komarze 50 lub coś mocniejszego czyli taczki
I wiele, wiele innych ;]